رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونین و پاسدار نبی الله عسکری فرمانده حوزه شهری امام رضاع سپاه حاجی آباد با حضور در بیمارستان حاجی آباد از تعدادی کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرد. به گزارش پیارم، آقای شهبازی رئیس بنیاد شهید حاجی آباد در این مراسم با تقدیر ...

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونین و پاسدار نبی الله عسکری فرمانده حوزه شهری امام رضاع سپاه حاجی آباد با حضور در بیمارستان حاجی آباد از تعدادی کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش پیارم، آقای شهبازی رئیس بنیاد شهید حاجی آباد در این مراسم با تقدیر از فداکاری پرستاران از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و گفت: ایثار اجتماعی در همه زمان‌ها وجود داشته است. امروز نیز در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را با خدماتی که پرستاران به بیماران ارائه می‌دهند می‌توان مشاهده کرد.
وی با تأکید بر اینکه پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به این مرز و بوم خدمت می‌کنند افزود: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع یافت، بیمارستان فاطمه الزهرا(س)یکی از مراکزی بود که کادر درمان و پرستاری آن با جدیت و فداکاری به بیماران خدمت کردند و می‌تواند شهادت داد در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی آباد با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران بیمارستان فاطمه الزهرا س حاجی آباد عنوان کرد: این عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند و این نمادی بارز از ایثار اجتماعی و فداکاری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71851

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.