تیم بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد در یک اردوی جهادی توانست به510 نفر از اهالی شهر فارغان و روستای سرچاهان  بخش مرکزی حاجی آباد خدمات درمانی رایگان ارائه دهد. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ دکتر اقتدار بختیاری رئیس شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد گفت: یک تیم پزشکی به شهر فارغان  اعزام شد و جمعی از روستاییان این منطقه شامل شهر فارغان و روستاهای سیرمند ، میمند، توسط این تیم پزشکی مورد معاینه و ویزیت رایگان قرار گرفتند.

اقتداری  افزود: این تیم در قالب تخصص های قلب، زنان، اطفال، داخلی، کلیه و مجاری اداری، مامایی و دندانپزشکی به همراه دو پرستار به روستای محروم اعزام شد.

وی گفت: رسیدگی به بعد سلامت و کاهش هزینه های درمانی افراد نیازمند در مناطق محروم یکی از کارهای حسنه و ماندگاری است که توسط تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت خاطر نشان کرد: در این برنامه که تمام خدمات دارو ودرمان، آموزش و مشاوره به صورت رایگان صورت گرفت که تعداد ۵۱۰ بیمار توسط پزشکان متخصص ویزیت رایگان شدند.

دکتر اقتدار بختیاری بیان داشت: ما در شهرستان حاجی آباد در محلات آسیب پذیر هر ما وزیت رایگان داریم و در این محلات کلاس های آموزشی و غربال گری بیماری های خاص مثل تست قند، فشار خون، اعتیاد نیز انجام می شود.

وی از اعزام تیم درمانی این شبکه به مناطق محروم احمدی خبر داد و افزود: بسیج جامعه پزشکی و تیم درمانی شبکه بهداشت حاجی آباد هر ماه در مناطق محروم بخش احمدی حضور پیدا می کند و بیماران را وزیت رایگان و خدمات از قبیل دندان پزشکی، مامایی، تست قند و چربی و غیر… به افراد نیازمند در روستاهای این بخش  خدمات ارائه می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68518

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.