فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی و متعهد، خدمتگزاری بی منت به مردم است که در عرصه محرومیت زدایی  خدمات شایانی به مردم ارائه می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیارم حاجی آباد، محمد میرزاده، فرمانده سپاه حاجی آباد، در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان ...

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی و متعهد، خدمتگزاری بی منت به مردم است که در عرصه محرومیت زدایی  خدمات شایانی به مردم ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیارم حاجی آباد، محمد میرزاده، فرمانده سپاه حاجی آباد، در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در برنامه های جدید خود با توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه  خدمات مختلفی در زمینه اجتماعی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

محمد میرزاده اظهارداشت: بسیج با سه ویژگی اساسی، خدا محوری، ولایتمداری و مردم مداری در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند.

وی افزود : ولایتمداری و تبعیت از مقام عظمای ولایت در تمامی عرصه ها از دیگر ویژگی های بسیجی است و امروز که در جامعه جهانی با وجود حوادث مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار هستیم بواسطه نظر و تدبیر مقام معظم رهبری است لذا بسیجیان باید همواره هوشیار باشند و در مسیر ولایت گام بردارند.

فرمانده سپاه حاجی آباد بیان کرد: بسیجی باید همواره در کنار مردم است و با عشق به وطن و خدمتگزاری تمامی ناملایمات و مشکلات را پشت سر گذاشته و به رسالت خطیر خود بخوبی عمل کند.

برنامه‌های هفته بسیج در حاجی آباد تشریح شد

فرمانده سپاه حاجی آباد  برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان  را تشریح کرد.

سروان محمد میرزاده، فرمانده سپاه حاجی آباد، امروز (دوشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج، برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، بهره برداری ۷۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به ارزش ریالی بیست و دو میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال و افتتاح دو مسجد با اعتبار یک میلیارد ریال،بهره برداری از ۲۴ استخر ذخیر آب به ارزش ریالی ۴۰۰میلیارد ریال از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

محمد میرزاده در ادامه  از پرداخت تهسیلات اشتغالزایی به ۱۵ کارگاه به ارزش ریالی یک میلیاردو ۷۵۰ میلیون ریال نیز خبر داد.

وی از اعزام سه تیم‌های پزشکی و ۲۰ گروه از جهادگران در هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان خبر داد و ابراز کرد: همایش اقتدار بسیجیان و برگزاری مسابقات در پایگاههای بسیج، اجرای گشت های محله محور و نشست های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69191

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.