جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت در آستانه یوم الله نهم دیماه در شهرستان حاجی آباد برگزار و برنامه‌های این مناسبت تبیین شد. ...

به گزارش پیارم،سرهنگ دوم پاسدار محمد میرزاده شهرستان حاجی آباد در این جلسه با یادآوری حماسه نه دی، آن را یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: خیلی از کسانی که سال ۸۸ در ابتدای کار به عنوان معترض به انتخابات در خیابان ها بودند، روز ۹ دی حمایت خود را از نظام اسلامی با حضور در راهپیمایی نشان دادند چرا که در ابتدا فکر می کردند تنها یک اعتراض مشروع است اما بعد دیدند که اصل نظام در خطر است پس در راهپیمایی شرکت و فتنه را محکوم نمودند.

سرهنگ میرزاده حضور همراه با بصیرت آحاد مردم در مواقع حساس را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: وقتی توطئه دشمنان نمایان می شود، همه اختلافات و جناح بندی ها را نادیده می‌گیرند و مردم یکپارچه در دفاع از نظام و انقلاب می ایستند.

وی بیان داشت: در دهه بصیرت امسال به علت اتفاقات تازه ای که در یک سال گذشته رخ داده است، ظرفیت برگزاری باشکوه تر این ایام وجود دارد.

 

میرزاده  دهه بصیرت امسال را، ایامی تاریخی و ماندگار دانست و عنوان کرد: ایام الله دهه بصیرت شامل مناسبت هایی مانند اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد، اربعین ترور دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، سالگرد قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ و مهمتر از همه، همزمانی این دهه با ایام فاطمیه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مناسبت های ۹ تا ۱۹ دی ماه، این ایام «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» نامگذاری شده و شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» برای آن انتخاب شده است.

میرزاده با برشمردن جایگاه رفیع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی همه مردم آزاده و آزادیخواهان جهان و محور مقاومت است.

وی  افزود: با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر این ایام، استفاده از ظرفیت رسانه وفضای مجازی را لازم دانست و افزود: برنامه های برجسته و متمرکزی در این دهه برگزار خواهند شد و تبلیغات شهری و فضاسازی محیطی، برنامه در نهادهای حوزوی و دانشگاهی، تحلیل گام دوم انقلاب که نقشه راه و سند اصلی و محوریت در همه مسائل است، توجه به طراحی سناریوی سال ۸۸ توسط آمریکا و کشورهای غربی، توجه به جوانان و هنرمندان و توانایی های آنها، بصیرت افزایی و تحلیل فرمایش های مقام معظم رهبری در حین و بعد از جریانات فتنه ۸۸ و حماسه عظیم ۹ دی از جمله آنها است.

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد برنامه های شهرستان در دهه بصیرت را نشست های بصیرتی در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه  بسیج در سه بخش مرکزی و احمدی و فارغان عنوان کرد و افزود: در این دهه نشست های بصیرتی به صورت مجازی برگزار می شود و در برخی از نقاط شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

میرزاده از برگزاری چهار یادواره شهید در شهرستان خبرداد و بیان داشت: در روزهای هشتم مراسم بزرگداشت حاج قاسم و حضرت زهرا در امامزاده سید محمد و روز دهم  یاواره شهید حاج قاسم سلیمانی در تربیت بدنی شهرستان ، روز یازدهم یادواره شهدای روستای گنج و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی و یاداره شهدای بخش احمدی و بزرگداشت شهید سلیمانی خبرداد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72346

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.