فرماندار حاجی آباد گفت:مزرعه پرورش مرغ مادر روستای باغات با حمایت بخش دولتی و پرداخت کم بهره به به چرخه تولید برگشت. ...

 

، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پیارم  با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: ۱۸ مرغداری در شهرستان حاجی آباد وجود دارد که اکثریت آنها فعال هستند این  نشان دهنده نگاه ویژه دولت به بخش تولید است.

جهانگیری افزود: این مزرعه پرورش مرغ مادر و جوجه یک روزه دارای ظرفیت تولید ۳۵ هزار قطعه مرغ مادر و چهار میلیون قطعه جوجه یک روزه می باشد.

وی افزود: این مرغداری به دلیل مشکلات متعدد مالی  پس از هفت سال تعطیلی، با حمایت های دکتر همتی استاندار هرمزگان در سال رونق تولید، فعالیت خود را آغاز کرد.

جهانگیری یاد آور شد: این مزرعه پرورش مرغ مادر زمینه  اشتغالزایی ۴۰ نفر را فراهم نموده است  و نیاز واحدهای مرغداری سطح استان به جوجه یک روز را نیز تامین می کند.

وی در ادامه  با اشاره به طرح های اقتصادی در شهرستان افزود : ما در شهرستان تا کنون ۱۲۰ هکتار گلخانه ایجاد کرده ایم و در سال جاری نیز به میزان ۷۰ هکتار به سطح زیر کشت گلخانه ای ما افزوده می شود و با زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر در این بخش نیز فراهم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح فاز اول کارخانه دولومیت خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه تعداد ۶۰۰ شغل را ایجاد خواهد کرد .

فرماندار حاجی آباد ور ادامه با اشاره به موفقیت اجرای طرح پرورش ماهی خاویار خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال از اولویت های کاری دستگاههای اجرایی شهرستان است که امیدواریم با اجرای پروژه های مختلف در حوزه های کشاورزی ، شیلات و معادن اشتغال مورد نیاز شهرستان را ایجاد  کنیم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69603

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.