مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان، با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی شامل ۲۰۰ نفر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۶۰ نفر جهادگر بسیجی در شهرستان‌های کارون و شادگان مشغول به ارائه خدمات عمرانی به هموطنان خوزستانی هستند. محمدرضا آران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: سپاه پاسداران ...

مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان، با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی شامل ۲۰۰ نفر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۶۰ نفر جهادگر بسیجی در شهرستان‌های کارون و شادگان مشغول به ارائه خدمات عمرانی به هموطنان خوزستانی هستند.

اعزام 15 گروه جهادی هرمزگان به مناطق سیل‌زده خوزستان

محمدرضا آران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در زمینه ارسال کمک‌های مردمی، راه‌اندازی مواکب و اعزام گروه‌های جهادی بوده است، افزود: پس از وقوع سیلاب در خوزستان بیش از ۱۵ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند و این گروه‌ها با حضور در مناطق سیل‌زده در زمینه خدمت‌رسانی به هموطنان به فعالیت پرداخته‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به شهرستان‌های کارون و شادگان به صورت دوره های ۱۵ روزه انجام می‌شود و جهادگران هرمزگانی با مهارت‌های تخصصی به این مناطق اعزام و فعالیت جهادی خود را جهت ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان انجام می‌دهند.

آران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و لزوم توجه به خدمت‌رسانی و تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده عنوان کرد: مجموعه بسیج و سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌‌ترین زمان ممکن در زمینه بازسازی و ساخت منازل آسیب دیده شروع به فعالیت کرد و با حضور این بسیجیان فعالیت‌های عمرانی شتاب بیشتری به خود گرفته می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69957

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.