مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد گفت: در ماه رمضان ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم حاجی آباد جهت خدمات رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم مسعود سالاری مسئول بسیج سازندگی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهادگران بسیجی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار  ...

مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد گفت: در ماه رمضان ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم حاجی آباد جهت خدمات رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم مسعود سالاری مسئول بسیج سازندگی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهادگران بسیجی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار  جمعی از جهادگران بسیجی در مورد اردوهای جهادی فرمودند: این یک حرکت خودجوش مردمی است، درست مثل جهادسازندگی در آغاز انقلاب، جهاد سازندگی هم همین جور بود، اول خود جوان‌ها شروع کردند، بسیج سازندگی و این اردوهای هجرت را قدر بدانید، این کار اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره مند می‌شوند.

مسعود سالاری خاطرنشان کرد: خودسازی و خدمت رسانی از مهم ترین رسالت های اردوهای جهادی است.

مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد از مهم ترین اهداف اردوهای جهادی را علاوه بر خودسازی و خدمت رسانی، کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با پرورش نیروها و مدیران جهادی و ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق محروم و تلاش در کارآمدی بسیج در کمک به محرومین و مستضعفین دانست.

وی به عرصه های فعالیت گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: فعالیت بسیجیان در عرصه های  فرهنگی،عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی و اشتغالزایی است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69658

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.