فرماندار حاجی آباد گفت: طرح سردار شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا به صورت محله محور و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد:در اجرای طرح سردار شهید سلیمانی، ردیابی بیماران به صورت محله به محله و خانه به خانه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، حلال احمر و شبکه بهداشت و درمان با هدف کنترل بیماری کرونا انجام خواهد شد.
فرماندار حاجی آباد افزود: همه گروه ها و مجموعه ها با همکاری ستاد کرونا باید این بیماری را کنترل کنند تا آمار ابتلا و فوتی های کرونا کاهش یابد.
جهانگیری ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۶۴ بسیجی و ۱۲ نیرو داوطلب حلال احمر که در ۱۰۶ تیم سازماندهی شده اند و تعداد بیمارانی که شناسایی شده اند از ابتدای طرح تا کنون۲۸۱ نفر مشکوک به کرونا که ۱۶۸ نفر تست کرونای آنها مثبت بوده است.
وی اضافه کرد: در طرح غربال گری حدود ۱۵۰۰۰هزار خانوار غربالگری انجام شده است.

فرماندار حاجی آباد افزود: نظارت تیم های بازرسی بهداشت محیط در زمان اجرای این طرح تشدید شده است.

جهانگیری تصریح کرد: از زمان شروع طرح تا به امروز ۵۶۲ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است از این تعداد ۱۰ امکنه ی متخلف پلمب وبرای ادامه روند اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرماندار حاجی آباد با قدردانی از همکاری و مشارکت سپاه و سایر دستگاه های اجرایی در جهت اجرای طرح، خاطر نشان کرد: با روند اجرایی که طرح در پیش گرفته است، کاهش قابل توجه تعداد افراد مبتلا و مرگ ناشی از کرونا امیدوار کننده خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72319

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.