همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون اداره کل آموزش و پرورش، مسوولان دستگاههای اجرایی و فرهنگیان در دبیرستان نجمیه حاجی آباد نواخته شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، در این مراسم فرماندار حاجی آباد، با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموزان از دست رفته در سانحه ...

همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون اداره کل آموزش و پرورش، مسوولان دستگاههای اجرایی و فرهنگیان در دبیرستان نجمیه حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، در این مراسم فرماندار حاجی آباد، با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموزان از دست رفته در سانحه تصادف داراب به خصوص دانش آموز شیدا امانی و با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز فصل تعلیم و تربیت افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی فرصت مناسبی برای بیان ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب است که باید در مدارس به طور جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن مسائل دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات خوبی در بخش آموزش و پرورش صورت گرفته است بطوریکه در دورترین مناطق شهرستان شاهد ایجاد مدارس استاندارد هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65250

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.