با حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان حاجی آباد ، مراسم باشکوه دعای عرفه در حرم امامزادگان سید محمد(ع) و سید نظام الدین برگزار شد. به گزارش پیارم، همزمان با سراسر کشور و در روز نیایش دعا ، روز عرفه محافل دعا با حضور مردم خداجو و مومن حاجی آباد برگزار شد. به همین مناسبت ...

با حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان حاجی آباد ، مراسم باشکوه دعای عرفه در حرم امامزادگان سید محمد(ع) و سید نظام الدین برگزار شد.
به گزارش پیارم، همزمان با سراسر کشور و در روز نیایش دعا ، روز عرفه محافل دعا با حضور مردم خداجو و مومن حاجی آباد برگزار شد.
به همین مناسبت مراسم دعای عرفه با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان در جایگاه نماز با مداحی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با جمع کثیری از حضور مردم خداجو حاجی آباد برگزار شد.
روز عرفه یکی از روزهای سفارش شده خدا است و در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می کند.
یشوایان دینی و امامان معصوم (ع) در این روز با استفاده از موقعیت معنوی این روز مردم به راز و نیاز، تقویت و پیوند با سرچشمه کمالات تشویق و ترغیب می‌کردند.
امام حسین(ع) در این روز با استفاده از فضای معنوی روز عرفه در صحرای عرفات و در دامنه کوه جبل‌الرحمه مناجات زیبای خود را زمزمه کرده و مرسوم است که این دعای شریف در بین شیعیان در این روز گرامی تقرائت شود و با استفاده از دعاهای ملکوتی حضرت امام حسین (ع) مردم در قویت رابطه با خداوند تلاش می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64962

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.