همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ، ۹ پروژه عمرانی و خدماتی  در شهرستان حاجی آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال و با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد. حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در حاشیه بهره برداری از ساختمان آتش نشانی روستای سرچاهان به خبرنگار پیارم اظهار کرد: پروژه ایستگاه ...

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ، ۹ پروژه عمرانی و خدماتی  در شهرستان حاجی آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال و با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در حاشیه بهره برداری از ساختمان آتش نشانی روستای سرچاهان به خبرنگار پیارم اظهار کرد: پروژه ایستگاه آتش نشانی این روستا با زیربنای ۷۰ متر مربع و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه با کار فرمای دهیاری روستای سرچاهان در سال ۹۳ کلنگ زنی گردید با تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیون ریالی در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

حمید جهانگیری افزود: هدف از اجرای ایستگاه آتش نشانی روستای سرچاهان ارائه خدمات به روستاهای بخش مرکزی در مواقع بروز بحران به عنوان یک واحد ستادی و مدیریتی است.

وی بیان داشت: کشتارگاه و سردخانه با ظرفیت نگهداری ۲۰ تن گوشت قرمز وکشتار ۳۵ راس دام سبک و دو راس دام سنگین در روز و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال و مساحت ۹۰۰ مترمربع که ۲۲۵ متر مربع  زیربنا به بهره برداری رسید.

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: در بخش ورزشی نیز امروز دو زمین فوتسال در روستاهای دهستان بالا و پایین افتتاح و به بهره برداری رسید.

جهانگیری احداث طرح تعریض پل خیابان امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان یک دیگر از پروژه هایی که در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64894

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.