امام جمعه حاجی آباد گفت: امکانات و تجهیزات ایمنی حاجی آباد بسیار انک است و بایستی مورد بازنگری مسؤولان استانی قرار گیرد. حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد با اشاره به آتش‌سوزی اخیر بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) این شهرستان، اظهار داشت: اینگونه اتفاقات در هر مکانی ممکن است رخ دهد اما آن ...
امام جمعه حاجی آباد گفت: امکانات و تجهیزات ایمنی حاجی آباد بسیار انک است و بایستی مورد بازنگری مسؤولان استانی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد با اشاره به آتش‌سوزی اخیر بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) این شهرستان، اظهار داشت: اینگونه اتفاقات در هر مکانی ممکن است رخ دهد اما آن چیزی که مهم تلقی می‌شود این است که همه باید آماده پیشگیری از این اتفاقات باشند و تجهیزات کامل در اختیار داشته باشند.

وی بر اهمیت تجهیزات مورد نیاز تأکید کرد و افزود: باید تجهیزات و پتانسیل شهرستان در زمینه اطفای حریق مورد بازنگری مسؤولان استانی قرار گیرد و آتش‌نشانی و ستاد بحران باید امکانات حداقلی را داشته باشند تا در زمان بروز آتش بتوانند چاره‌اندیشی کنند و کمبود امکانات و نیرو ازجمله مشکلات این شهرستان است.

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه مسؤولان استان باید فکری به حال این شهرستان کنند و تجهیزات ایمنی اطفای حریق را در اختیار آتش‌نشانی قرار دهند تا روند خاموش کردن تسریع شود و در وقوع حادثه بتوان خسارات وارده را به حداقل رساند.

حجت‌الاسلام مختاری خاطرنشان ساخت: گرچه این اتفاق به فضل خدا کنترل و مهار شد اما اگر شاهد اتفاقی خدای ناخواسته وسیع‌تر از این باشیم با این امکانات حداقلی پاسخگو نخواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64481

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.