حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و رئیس ستاد بحران در این شهرستان گفت: مسؤولان استانی توجه ویژه‌ای به ترمیم و بازسازی بیمارستان حاجی آباد داشته باشند تا در درمان بیماران تسریع صورت پذیرد. به گزارش پیارم حاجی اباد. حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در خصوص مهار آتش‌سوزی بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) حاجی آباد اظهار داشت: خوشبختانه این ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و رئیس ستاد بحران در این شهرستان گفت: مسؤولان استانی توجه ویژه‌ای به ترمیم و بازسازی بیمارستان حاجی آباد داشته باشند تا در درمان بیماران تسریع صورت پذیرد.

به گزارش پیارم حاجی اباد. حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در خصوص مهار آتش‌سوزی بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) حاجی آباد اظهار داشت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به‌دلیل مدیریت بسیار خوب همکاران در ستاد بحران شهرستان مهار شد و بلافاصله در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

جهانگیری افزود:گرچه آتش‌نشانی به‌موقع در محل حاضر شد اما به علت دود و آتش که ناشی از اتصال سیم‌های برق بود، کنترل آن به سختی انجام می‌شد و بخشی از بیمارستان متأسفانه دچار حریق شدید شد که با تلاش مأموران آتش‌نشانی بالاخره این آتش‌سوزی مهار شد و بیمارانی که در بیمارستان بستری بودند و نیاز به مراقبت ویژه داشتند به بیمارستان بندرعباس انتقال داده شد و یک نفر خانم نیز به علت سکته قلبی در مسیر فوت کرد.

رئیس ستاد بحران و فرماندار شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: رایزنی‌های خوبی در این خصوص با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسؤولان استان انجام شده است، باید به سرعت بیمارستان به حالت قبل باز گردد و ترمیم و بازسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیمارستان به حالت قبل باز خواهد گشت و امیدواریم مسؤولان استان توجه ویژه‌ای به ستاد بحران شهرستان داشته باشند و امکاناتی که در شهرستان لازم و ضرورری است در اختیار قرار گیرد تا بتوانیم خدایی ناخواسته در صورت بروز حادثه پیشگیری کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64474

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.