تشییع وتدفین دوتن از شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس دربخش احمدی شهرسرگز باحضور حماسی و وصف ناپذیر مردم ولایت مداروشهید پرور این دیار برگزار شد . ...

به گزارش پیارم ، تشییع وتدفین دوتن از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس دربخش احمدی شهرسرگز باحضور حماسی و وصف ناپذیر مردم ولایت مداروشهید پرور این دیار برگزار شد.

 

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در حاشیه مراسم تشییع و دفن شهدای گمنام در احمدی گفت: ای شهدا گمنام امروز این پدران، مادران و جوانان ، پدر و مادر و برادر وخواهر شما هستند و شما تنها نیستید و در دل ما جای دارید چرا که برای خدا کارکردید وخداهم این دلها را متوجه شماکرد.

 

وی بیان کرد: هیچ کسی درتاریخ احمدی این همه جمعیت ندیده بود مردم برای شما آمده اند درصورتی که شمارا نمی شناسند و میدانند سربلندی انقلاب اسلامی مرهوم فداکاری شما بوده است وشما بودید که ایران را از زیر یوغ استعمار و استکبار نجات دادید.

نعیم آبادی افزود: این مردم همیشه باشما هستند همانطور که باشهدای دیگر بودند امروز اگر عزت داریم از رهبری های امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بوده ،ما قبلاهیچ بودیم اگر بدانید ایران عزیز درسطح دنیا چقدر درخشیده این فقط با فداکاری وجانفشانی شهدای بزرگوار بوده است .

 

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: جوانان دقت کنید همان طور که درمیدان دفاع مقدس جنگیدیم و استکبار قطع امید کرد اکنون هم باید درمیدان اقتصادی بجنگیم تا باز آنها قطع امید کنند.

وی بیان کرد: ما کشته های حضرت علی(ع) را باشمشیرش شناختیم و زنده های او با بیل بشناسیم ما باید مثل کشورهای دیگر در زمینه کار ، اشتغال و اقتصاد تلاش کنیم و چرخ این مملکت بچرخانیم تا یک اقتصاد مقاوم و پویا داشته باشیم باید تلاش شود و این تلاش هاست که کشور رونق میگیرد و دست مرا از پیش بیگانگان کوتاه خواهد کرد آنها به ما ظلم خواهند کرد.

 

نعیم آبادی درخصوص حجاب و رعایت آن به خواهران و زنان توصیه کرد و گفت: شهدا خون دادند تو هم حجابت را رعایت کن اگر ما در خط شهدا حرکت کنیم یک مجموعه ای هستند که در روز قیامت شفاعت می کنند همچون انبیا،ائمه و علما شفاعت خواهند کرد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: جامع ترین کلام شهدا باید رعایت شود که اطاعت از رهبری است اگر رهبر گفت جنگ ، بگو آماده امو اگر گفت اقتصاد باید تلاش وکار خوب بکنیم.

 

سرهنگ علی نجات با اشاره به ایثار و شهادت شهدا گفت: امروز که همه دنیا از ایران عزیز می ترسند از برکت خون همین شهداست وجفاست که برخی مسئولین رده بالای کشور فداکاری این شهدا رانادیده میگیرند و باید مثل شهدا برای مردم خدمت کنند.

 

وی تصریح کرد: ما اگر امروز امنیت و اقتدار داریم به برکت خون همین شهداست و شهدای گمنام است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64462

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.