ناصر میرزاده معدنکار حاجی آبادی گفت:  بیشتر هزینه های معدنداران  هزینه های ماشین آلات است که متاسفانه از سوی دولت در این زمینه حمایتی نمی شود به شیوه های سنتی برداشت معادن دیگر پاسخگو نیست و نیازمند  تجهیزات مدرن و بروز است . ناصر میرزاده معدن دار حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار ...

ناصر میرزاده معدنکار حاجی آبادی گفت:  بیشتر هزینه های معدنداران  هزینه های ماشین آلات است که متاسفانه از سوی دولت در این زمینه حمایتی نمی شود به شیوه های سنتی برداشت معادن دیگر پاسخگو نیست و نیازمند  تجهیزات مدرن و بروز است .

ناصر میرزاده معدن دار حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: معادن شهرستان حاجی اباد خصوصا معادن فلزی و معادن کوهشاه احمدی عمده مشکلشان مشکل نقدینگی و اعتبارات است هر معدن دار یا معدن کار سرمایه محدودی دارد که با توجه به مشکلات برداشت و هزینه های بالا باعث می شود معادن دچار رکود می شود .

میرزاده افزود:  بیشتر هزینه های معدنداران  هزینه های ماشین آلات است که متاسفانه از سوی دولت در این زمینه حمایتی نمی شود به شیوه های سنتی برداشت معادن دیگر پاسخگو نیست و نیازمند  تجهیزات مدرن و بروز است .

وی بیان داشت: شاید در بخش کشاورزی تسهیلاتی برای ماشین آلات کشاورزی با سود کم وجود داشته باشد اما در معادن این امر دیده نمی شودیا اگر دیده شده حداقل در هرمزگان خبری نیست.

میرزاده تصریح کرد:  متعاقبا فعال نبودن مداوم معادن کارگران را نیز تحت فشار قرار می دهد

بیمه و حق و حقوق انها تنظیم نمی شود و امنیت شغلی وجود ندارد .

میرزاده معدن کار کوهشاه احمدی یادآور شد: سختگیری های زیاد سازمان معدن تجارت در واگذاری مجوزهای حین برداشت و بارنامه کار را سخت کرده است برای گرفتن یک مجوز حمل آنقدر کار را سخت کرده اند که باید چند بار مراجعه کرد و شرایطی مثل بازدید کارشناس معدن از محل دپوی سنگ و غیره را گذاشته اند که باعث شده  معادن تعطیل شده و سنگ بصورت غیر مجاز توسط مردم برداشت می شود و توسط واسطه ها فروخته می شود این حاصل عدم حمایت از معدنداران است که حمایت از اشتغال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64113

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.