رئیس هیات ووشو شهرستان حاجی آباد گفت: ووشوکاران حاجی آبادی در مسابقات ووشو قهرمانی استان هرمزگان به یک نشان طلا، یک نقره و ۶ مقام سومی دست یافتند.   به گزارش پیارم ذبیح‌الله صیفوری اظهار داشت: تیم ووشو آقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا به شهرستان بندرعباس اعزام ...

رئیس هیات ووشو شهرستان حاجی آباد گفت: ووشوکاران حاجی آبادی در مسابقات ووشو قهرمانی استان هرمزگان به یک نشان طلا، یک نقره و ۶ مقام سومی دست یافتند.

 خبرگزاری فارس: ووشوکاران حاجی آبادی در مسابقات استانی صاحب عنوان شدند

به گزارش پیارم ذبیح‌الله صیفوری اظهار داشت: تیم ووشو آقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا به شهرستان بندرعباس اعزام شده بود موفق به کسب یک مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۶ مقام سومی این رقابت‌ها شد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها که با حضور بیش از ۱۷۰ ووشو کار از تیم‌های بندرعباس، میناب، رودان، منوجان، قشم و حاجی آباد در محل خانه ووشو شهرستان بندرعباس برگزار شد، از حاجی آباد ۹ ووشوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان اعزام و به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ووشو شهرستان حاجی آباد افزود: پس از انجام  این رقابت‌ها، آقایان سینا صمدی در رده سنی نونهالان و در وزن ۲۴ کیلوگرم به مقام قهرمانی و محمدیونس علی‌دادی در وزن ۶۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

صیفوری اضافه کرد: آقایان امیر صالح عباس‌پور، امیررضا صادقی، محمدجواد رشیدی در رده سنی نوجوانان و مهدی میرزایی در وزن ۵۲ کیلوگرم در رده سنی جوانان و بنیامین رشیدی در وزن ۲۸ کیلوگرم و محمدمهدی رشیدی در وزن ۳۱ کیلوگرم در رده سنی نونهالان به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش فارس، تیم ووشو آقایان شهرستان حاجی آباد که به سرمربیگری جعفر اطهری به مسابقات ووشو قهرمانی استان هرمزگان در بخش ساندا به شهرستان بندرعباس اعزام شده بود موفق به کسب یک مقام قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی و ۶ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61258

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.