یک شهروند استان هرمزگانی مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری میان تهران تا بندرعباس  را برای اینکه ایرانیان را در سه شنبه بدون خودرو همراهی کند با دوچرخه طی کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد، این بار فرزندی از دیار آب افتاب اقای افشار جوذری دوچرخه سوار ۲۶ ساله هرمزگانی پا در رکاب اراده نهاده و مسیر سبز ...

یک شهروند استان هرمزگانی مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری میان تهران تا بندرعباس  را برای اینکه ایرانیان را در سه شنبه بدون خودرو همراهی کند با دوچرخه طی کرد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، این بار فرزندی از دیار آب افتاب اقای افشار جوذری دوچرخه سوار ۲۶ ساله هرمزگانی پا در رکاب اراده نهاده و مسیر سبز را از تهران ۱۳۰۰کیلومتر را پیموده است تا ایرانیان را در سه شنبه های بدون خودرو (سلامتی تندرستی) همراهی کند و در این عزم سبز گلبرگ محبت هم وطنان را از استانهای تهران، قم، اصفهان،فارس  آورده است که امروز صبح وارد روستا هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد شده است و مورد استقبال مسئولین شهرستان و دستندرکاران ورزش شهرستان، بخشدار مرکزی،رئیس هیت دوچرخه سواری شهرستان و مردم روستای هاشم آباد و تعداد کثیری از دوچرخه سواران شهرستان قرار گرفت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان حاجی آباد  و تعدادی از دوچرخه سواران شهرستان مسافت ۵ کیلومتر را با این دوچرخه سوار رکاب زدند.

 

به گزارش پیارم: این دوچرخه سوار استان هرمزگانی به نام افشار جوذری  نام دارد و ساکن شهر بندرعباس است، پس از طی مسافت طولانی ۱۳۰۰ کیلومتری که ده روز به طول انجامید، به شهر حاجی آباد  رسید و پس از استقبال در این شهر، عازم بندرعباس شد.

 

این دوچرخه‌سوار هرمزگانی در حالی تصمیم به انجام این سفر طولانی و طاقت‌فرسا گرفته است که امسال سه شنبه ها بنام شهر بدون خودرو نام گذاری شده است و خواست با این کار هموطنان خود را یار کنند.

 

 photo_2016-10-31_15-56-22 photo_2016-10-31_15-56-31 photo_2016-10-31_15-56-38 photo_2016-10-31_15-57-09

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58129

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.