امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه مردم ما همواره پای انقلاب و ولی فقیه شأن ایستاده‌اند، گفت: تلاش‌های دشمنان برای خسته نشان دادن مردم ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی یک تلاش شکست خورده و مذبوحانه است. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آمریکا و اروپا باید بدانند زمان ادبیات مستکبرانه و طلبکارانه گذشته است، آن کسی که بدهکار است مستحق سرزنش و توبیخ است غرب است که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است.
حجت الاسلام شریفی افزود: عمل ما به تعهداتمان بر اساس مبانی قرآنی و دینی است، اما اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد بر اساس همان آموزه های قرآنی ما نیز توافق نامه ها را دور خواهید انداخت.
وی با بیان اینکه دشمنان با کاهش تعهدات ایران اسلامی به تکاپو افتاده و ترسیده‌اند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند ما از لحاظ شرعی دنبال بمب اتم نیستیم و این به معنای ترس ما از رژیم صهیونیستی نیست بلکه ما شرعاً بر طبق فتوای ولی فقیه مان دنبال این موضوع نبوده‌ایم.
حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی در دین اسلام حرام است و ما طبق دستور اسلام به دنبال این نوع سلاح‌های کشتارجمعی نیستیم، گفت: برعکس ما کشورهایی که امروز داعیه حقوق بشر دارند مملو از این نوع اسلحه‌ها هستند که در دوران دفاع مقدس به وضوح کمک‌هایشان را به عراق مشاهده می‌کردیم.
امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه مردم ما همواره پای انقلاب و ولی فقیه شأن ایستاده‌اند، گفت: تلاش‌های دشمنان برای خسته نشان دادن مردم ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی یک تلاش شکست خورده و مذبوحانه است.
وی در ادامه به ضرورت رفع مشکلات مردم توسط دولتمردان نیز اشاره کرد و گفت: گرانی موضوعی است که به خصوص در شب عید مردم از آن گلایه دارند و از مسئولان می‌خواهیم تا شرایط اقتصادی را برای مردم تسهیل کند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72603

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.