در دومین روز از دهه مبارک فجر پروژه های شهرستان حاجی آباد با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید. ...

به گزارش پیارم، در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار هرمزگان ۳ هکتار گلخانه با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. در این طرح برای ۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

در ادامه زمین چمن مصنوعی روستای طارم با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

عملیات آبرسانی به مجتمع باغات در ۳ فاز با پوشش دهی سه روستای باغاتُ کشکوییه و محمد آباد نیز افتتاح که در فاز اول با پوشش دهی یک روستا با جمعیت ۶۳۲ نفر بهره مند با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح گازرسانی به روستاهای باینوجُ دهستان بالاُ دهستان پایین و دشتوییه با نصب ۵۰۰ انشعاب به طول ۳۹ کیلومتر نیز به بهره برداری رسید.

بازدید از مزرعه کشاورزی شاه نظریُ دیدار و گفتگو با مردم روستاهای  طارم ُ باغات و باینوج از دیگر برنامه های سفر استاندار هرمزگان به حاجی آباد بود.

پروژه مجتمع آبرسانی روستایی باغات در شهرستان حاجی آباد، همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر، با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

این مجتمع آبرسانی روستایی، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده و سه روستا با جمعیت ۸۱۱ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این مجتمع شامل خط انتقال به طول ۱۲ و نیم کیلومتر، یک باب مخزن به حجم ۱۵۰ متر مکعب و یک ایستگاه پمپاژ است.

پروژه گاز رسانی به روستاهای باینوج، دهستان بالا و پایین و دشتوئیه در شهرستان حاجی آباد، با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه شامل ۳۹ کیلومتر خطوط تغذیه و نصب ۵۰۰ انشعاب گاز است که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71236

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.