کمک های مردم حاجی اباد برای راه اندازی  موکب شهید عبدالحمید سالاری در کربلا به کشورعراق ارسال شد. به گزارش پیارم ، سروان محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی اباد اظهار کرد: یک کامیون حامل ۲۵ تن کمک های غیرنقدی مردم  حاجی آباد برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشورعراق ارسال شد. میرزاده با ...

کمک های مردم حاجی اباد برای راه اندازی  موکب شهید عبدالحمید سالاری در کربلا به کشورعراق ارسال شد.

به گزارش پیارم ، سروان محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی اباد اظهار کرد: یک کامیون حامل ۲۵ تن کمک های غیرنقدی مردم  حاجی آباد برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشورعراق ارسال شد.

میرزاده با بیان اینکه شهرستان حاجی اباد سه سال متوالی است که  یک موکب در کربلا برای پذیرایی از زائران حسینی برپا می کند افزود: امسال نیز مثل سال قبل این موکب در کربلا دایر است

وی بیان داشت:  هدایای مردمی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن،آب‌معدنی و لوازم گرمایشی وسرمایشی  و۵۰ میلون تومان کمک نقدی، می باشد.

وی ادامه داد: موکب شهید عبدالحمید سالاری در فاصله هزارودویست متری شهر کربلا قرار دارد که روزانه به ۲۰۰۰ زائر از قبیل اسکان، پذیرایی،میان وعده و شام و نهار، صبحانه وامدادونجات خدمات رسانی می کند.

فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه از نهم تا بیست و دوم ماه صفر موکب شهید عبدالحمید سالاری در کربلا دایراست خاطرنشان کرد: بیست نفر خادم موکب شهید عبدالحمید سالاری در کربلا آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند که از این تعداد ۵نفر هیئت امنا،۱۵ نفر خادم اعم از خواهر و برادر که همگی خادمین افتخاری هستند.

میرزاده  یاد آور شد: امسال در موکب شهید عبدالحمید سالاری یک تیم پزشکی شامل سه پزشک و وسه پرستار به طور شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69094

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.