اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی  با همت امام جمعه و فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان در سالن شهید حسنزاده اداره ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد برگزار شد. حجت الاسلام فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: این اجلاس در آستانه بیستمین اجلاس سراسری نماز ...

اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی  با همت امام جمعه و فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان در سالن شهید حسنزاده اداره ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: این اجلاس در آستانه بیستمین اجلاس سراسری نماز استان در حاجی آباد برگزار شد که امیدوارم دارای برکات زیادی برای این شهرستان باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان افزود: این اجلاس ها باید در شهرستان ها بیشتر برگزار شود و کارهایی از این قبیل  و اعزام مبلغین به شهرستان ها ، روستاها ، مدارس، دانشگاهها  باید در شهرستان ها بیشتر شود.

حجت الاسلام فروزان نژاد اظهار کرد: مسابقاتی نیز در زمینه نماز ترتیب داده شده است و تصمیم داریم در هر خانه یک کتاب نماز وارد کنیم تا اهالی خانه با نماز بیشتر آشنا شوند و همه باید تلاش کنیم فرهنگ نماز در جامعه گسترش یابد.

وی بیان داشت: با توجه به فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی که در جامعه وجود دارد با ورود نماز این آسیبها را کاهش بدهیم و از این طریق زندگی افراد جامعه را واکسینه کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان تصریح کرد: ما به همین زودی بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز را با حضور حجت الاسلام قرائتی در استان با حضور علمای اهل تسنن و روحانین سطح استان در بندر عباس برگزار می کنیم.

فروزان نژاد با بیان اینکه فرهنگ نماز انسان را به روز می کند، گفت : همه مردم در مقابل نماز باید احساس مسولیت کنند وهمه باید وارد صحنه ترویج فرهنگ انسان ساز نماز شوند که نماز فرهنگ جامعه ساز است و همچنین انسان را در مقابل دشمن به شکل زیبایی مقاوم می کند.

وی با تاکیدبر اینکه دشمن از همه امکاناتش علیه کشور وجوانان کشور استفاده می کند، ادامه داد: برای مقابله با دشمن آن چیزی که انسان را در مقابل این شبه خون فرهنگی بیمه می کند نماز واقعی است، نمازی که انسان را از فحشا ومنکر دور کند.

حجت الاسلام مختاری در این مراسم تاکید بر ایجاد جایگاه نماز در حاشیه جاده ترانزیتی با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد پیشانی استان هرمزگان می باشد و روزانه ۷۰۰۰هزار کامیون و ماشین از این جاده تردد می کند هیچ جایگاه نماز مناسب وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام مختاری، و حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این مراسم در خصوص اهمیت نماز و فضای مجازی ایراد سخنرانی کردند و در پایان از ائمه جماعات مساجد حاجی اباد تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66330

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.