از ۳۰مهر ماه  کیلومتر ۵۲تا ۶۰ جاده حاجی اباد – سیرجان یک طرفه شده و این امر موجب گله‌مندی و نارضایتی مردم حاجی‌آباد همچنین مسافرین در زمان ورود یا خروج از استان شده است. به گزارش پیارم حاجی اباد، این ترانشه حاجی آباد باتوجه به حرکت کردن کوه جدا شدن تکه بزرگی از آن که ...

از ۳۰مهر ماه  کیلومتر ۵۲تا ۶۰ جاده حاجی اباد – سیرجان یک طرفه شده و این امر موجب گله‌مندی و نارضایتی مردم حاجی‌آباد همچنین مسافرین در زمان ورود یا خروج از استان شده است.

به گزارش پیارم حاجی اباد، این ترانشه حاجی آباد باتوجه به حرکت کردن کوه جدا شدن تکه بزرگی از آن که حجم خاک برداری ان بالغ بر ۵/۱میلیون متر مکعب می باشد که شرکت مربوطه در حال انجام عملیات پاکسازی و تسطیح محل جهت انجام عملیات انفجار است.

با توجه به اینکه این جاده یک جاده ترانزیتی می باشد رفت امد ماشین سنگین در این محور زیاد می باشد که این مسئله باعث ترافیک شدید می شود.

این امر موجب گله‌مندی و نارضایتی مردم حاجی‌آباد همچنین مسافرین در زمان ورود یا خروج از استان شده و با گذشت چندین ماه متاسفانه هیچ اقدام موثری انجام نشده است.

عملیات خاک برداری تا پایان بهمن ماه طول می کشد 

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: ریزش کوه علت انسداد کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ جاده سیرجان – حاجی آباد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در مورد علت انسداد بزرگراه سیرجان – حاجی آباد بیان داشت: کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ جاده سیرجان- حاجی آباد به صورت ۲۴ ساعته از۳۰ مهرماه به جهت انجام عملیات بازگشایی بسته شد و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه این عملیات به طول بیانجامد.

باقر جوان افزود: عملیات ترانشه برداری و ایمن سازی مسیر به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و مسیر محور جایگزین  بزرگراه حاجی آباد – سیرجان ترافیک به صورت دو طرفه عبور است.

وی بیان داشت: با توجه به بسته شدن محور سیرجان به حاجی اباد رانندگان دچار مشکل شده اند و ساعتها باید در ترافیک باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66253

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.