مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) امام صادق(ع) با حضور مردم ولایت مدار حاجی اباد در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی اباد. حجت‌الاسلام الهی منش‌ امام جمعه رودان در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص).اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام اورنده کتاب قران بود که این کتاب بین همه مسلمانان مشترک است ...

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) امام صادق(ع) با حضور مردم ولایت مدار حاجی اباد در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی اباد. حجت‌الاسلام الهی منش‌ امام جمعه رودان در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص).اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام اورنده کتاب قران بود که این کتاب بین همه مسلمانان مشترک است هم سنی و هم شیعه یک کتاب قران را قبول دارند وقتی ما یک قبله و یک کتاب مترک داریم دلیلی برای تفرقه وجود ندارد.
حجت‌الاسلام الهی منش‌ اظهار کرد: متاسفانه استکبار جهانی برای اهداف خود در منطقه می‌خواهند وحدت مسلمانان شیعه و سنی از بین برود.
امام جمعه رودان گفت: علمای کشور سرمایه جهان اسلام هستند و باید با معرفی شخصیت پیامبر و اشنا کردن مردم جهان با اسلام و دین اسلام این دین مبین را به درستی برای همه مردم جهان تبعین کرد.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با تفکرات منفی بین شیعه و سنی که موجب اختلاف می شود بارها تذکر دادند و در حال حاضر ما شاهد اتحاد سوریه، لبنان، فلسطین و یمن شده ایم .
در پایان مراسم به اسم های محمد جوایزی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66222

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.