مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه به منظور جلوگیری از آسیب ها و انحرافات باید شرایط ازدواج آسان جوانان فراهم شود، گفت: مسئولین مربوطه راه استفاده صحیح از فضای مجازی را برای نسل جوان تبیین کنند. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، غلامعلی دانشور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ...

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه به منظور جلوگیری از آسیب ها و انحرافات باید شرایط ازدواج آسان جوانان فراهم شود، گفت: مسئولین مربوطه راه استفاده صحیح از فضای مجازی را برای نسل جوان تبیین کنند.
به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، غلامعلی دانشور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه تنها مشکل جوانان ورزش نیست ورزش بخشی از نیاز جوان است باید مشکلات دیگر جوانان مثل ازدواج، اشتغال نیز توجه کرد.
غلامعلی دانشور با بیان اینکه باید زمینه ازدواج آسان جوانان را در جامعه فراهم کرد، ابراز داشت: باتوجه به اینکه ازدواج در برابر بسیاری از آسیب ها و انحرافات قد علم کرده باید همه مسئولین در این زمینه تلاش کنند بانک ها با پرداخت وام ازدواج و شرایط آسان ضمانت به سرو سامان گرفتن جوانان و فراهم شدن شرایط ازدواج آسان کمک کنند.
وی افزود: ستاد سامان دهی امور جوانان در استان به ریاست استاندار و در شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان برگزار می شود و ۲۲ دستگاه اجرایی عضو این ستاد هستند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه نشست امروز ستاد بحث فضای مجازی می باشد فضای مجازی هم می تواند خوب باشد و هم بد و فضای مجازی فرصت مهمی است جهت اگاهی بخشی افزایش دانایی و سطح توانمندی هروندان در زمینه تبادل اطلاعات می باشد.
دانشور در خصوص مطالب بیان شده توسط اعضا ستاد در خصوص مشکلات ورزشی شهروندان حاجی اباد اظهار کرد:سالن های ورزشی که دوستان مطرح کردند در روستاها ساخته شده و بلا استفاده مانده است خود ورزشیهرستان در جلسه کمیته برنامه ریزی تصمیم گیری می شود که طرح در کجا اجرا شود و ما دخالتی نداریم.
وی در خصوص استخر شنای حاجی اباد نیز عنوان کرد این استخر امسال اعتبار به ان تخصیص داده شده است ولی این تخصیص ها بر روی کاغذ هست و هنوز یک ریال اعتبار در سال جدید به هیچ دستگاه اجرایی پرداخت نشده است و ما در حال حاضر نمی توانیم این استخر را راه اندازی کنیم و باید منتظر اعتبار باشیم که واریز شود.
بومی سازی ابزارهای فضای مجازی یکی از راههای کنترل این فضا است
میرزاده معاون فرماندار حاجی اباد در ادامه جلسه ضمن خیر مقدم خدمت مدیر کل اداره ورزش و جوانان اظهار کرد; امروز اهمیت فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست فضای مجازی سهم بزرگی از اوقات خانواده ها را به خود اختصاص داده به نحوی که فضای مجازی واقعیت ونمود حقیقی زندگی امروز بر شده است .
میرزاده افزود; فضای مجازی فرصت ها و تهدیدهای بی شماری را با خود به همراه دارد که نیازمند مدیریت صحیح و زمینه سازی و فرهنگ سازی مناسب است.
وی بیان کرد; تنوع بکه های اجتماعی و ابزارهای مرتبط با این فضا همچون تلگرام واتساپ اینستاگرام وایبر و غیره…. و دهها مورد دیگر زمینه سرگرمی جوانان را فراهم کرده اند که با بومی سازی این ابزارها یکی از راههای کنترل فضای مجازی است تهدیداتی که در فضای مجازی مد نظر است از نوع جنگ نرم است در مقابل این تهدیدات مبارزه باید از همین جنس باد .
معاون فرماندار افزود; اموزش مهمترین اخصی است که می توان در سطح جامعه در میان اقار مختلف جامعه اعم از فرهنگیانادارات و سایر از این طریق با انا سازی نسل جوان با این تهدیدات نام برد
میرزاده در پایان از دانشور مدیر کل امور جوان استان خواستند که عنایت ویزه ای به این شهرستان داشته باشند خصوصا در بحث اعتبارات تا بتوانیم برنامه های مررتبط با نسل جوان را در این حوزه اجرایی کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66217

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.