امام جمعه حاجی آباد گفت: وحدت ضرورت همیشگی جهان اسلام و راه رسیدن به توفیقات بزرگ و دستور خداوند متعال است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت ضرورت همیشگی جهان اسلام و راه رسیدن به ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: وحدت ضرورت همیشگی جهان اسلام و راه رسیدن به توفیقات بزرگ و دستور خداوند متعال است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت ضرورت همیشگی جهان اسلام و راه رسیدن به توفیقات بزرگ و دستور خداوند متعال  است که بستر رشد و تعالی مادی و معنویانسان وحدت است، مخصوصا وقتی دشمن قسم خورده وجود دارد، در دفاع مقدس همه با وحدت پیروز شدیم و امروز جهان اسلام این واقعیت را فهمیده است.

مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درهفته گذشته در دیدار اجلاس محبان اهل بیت افزود: مقاومت در مقابل تکفیری ها متعلق به یک گروه نیست لذا وظیفه همه مسلمانان است باید در مقابل کفار و مشرکین و ابزار تکفیری ها ایستاد.

وی بیان داشت:جهان اسلام باید بفهمد آمریکا، صهیونیسم دشمن هستند و سران عرب یعنی  تطهیر کننده چهره صهیونیسم ها دشمنان واقعی این ها هستند یک سری افراد داخلی این ها را دوست جلوه می دهند و دوستان را دشمن، لذا پیامبر فرموده است دشمن را باید شناخت و از بین برد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: مسلمانان باید وحدت جامعه اسلامی را حفظ کنند وهر چه که بستر تفرقه است را شناخت و از بین برد.

مختاری تصریح کرد:تروریستی که به نام اسلام سر می برد، محصول یک تفکر غلط که می خواهد به اختلافات مذهبی دامن بزنند سران این تفکر به دست عالمان فاسد وابسته به دشمن هستند.

وی فلسطین را مساله اول جهان اسلام دانست و افزود: ما حرفمان را صریح می زنیم و پای حرفمان می ایستیم هر جائی که احتیاج به حضور ما باشد و به کمک ما در مواجهه و مقابله با کفر و استکبار کمکمان را آنجا می کنیم.

مختاری،امیدواریم فلسطین به مردم آن برگشت داده شود و ان روز به زودی فرا رسد، رهبری که شجاع و دنیا ، دشمن شناس و توطئه فهم است و می داند دست بر کدام نقطه بگذارد که دشمن سر جایش بنشیند.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید عصاره فضائل ملت باشد در راس امور بودن و اگر مجلس خوب شد همه چیز خوب می شود.

مختاری با اشاره به فرمایشات حضرت امام ره چند تا معیار اسلامی در فرمایشاتشان برای سنجش مجلس و نماینده ها عنوان کردند افزود: کمک به محرومیت و دفع استضعاف پا برهنه ها و شهدا جانبازان صاحب اصلی انقلاب هستند و باید ب وضع فقرا رسیدگی کرد.

وی ادام داد: نماینده مجلس باید اهل ایستادگی در مقابل استکبار، جلوگیری از انحراف رسانه ها، مطبوعات مجلس نباید نسبت به رسانه بی تفاوت باشد و فضای مجازی دین و دنیا همه چیز جوانان ما را ببرد .

مختاری شهید مدرس را یک سیاست مدار زاهد و متغی خواند و افزود: مدرس مبارزه با استکبار و استبداد شجاع، حر وامدار هیچ حزب و گروه و شخصی نبود ، کسانی که تا خرخره به احزاب و اشخاص بدهکارند بوئی از مدرس نبرده اند نمی توانند حر باشند و فریاد بزنند و برای مردم کاری بکنند.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: نماینده مجلس نباید خرابی را نگاه کند نماینده باید وکیل الرعیا باشد نه وکیل الدوله شما تعامل کامل با دولت داشته باشید، اما تعامل با دولت به معنای نظارت نکردن نخواستن جلو انحراف نگرفتن نیست.

مختاری افزود: من نمی دانم در این قضایای حساس منطقه در قضیه برجام در مجبور کردن آمریکا و اروپا به تعهداتشان نمی شود همه چیز را گفت اروپا در بدعهدی جرمش کمتر از آمریکا نیست مکرون و موگرینی گفت این ها برای مردم نون شب نمی شود .

وی ادامه داد: در این قضیه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابل با تامین مالی تروریسم این هم مثل FATF می شود و در همان قطع نامه با تروریسم از تعریف آمریکایها پیداست که بازی جدید است و این هم هزار دردسر برای آینده خوب مجلس کجاست.

امام جمعه حاجی آباد افزود: یکی از مضحک ترین جوکهائی دنیاست که سعودیها ائتلاف علیه تروریسم تشکیل داده اند بابا شما خودتان صادر کننده تروریسم هستید همیشه تفکر وهابی بوجود آورنده تروریسم است داعش را شماها این همه بزرگ و تجهیز کردید مردم دنیار را چی فرض کردید نمی دانید یعنی رسانه ها این قدرت را ندارند که عربستان را به مردم جان تروریسم جلو بدهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66186

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.