حمید جهانگیری با بیان اینکه تفکر انقلابی بسیج معادلات نظام استکباری را بر هم زده است، افزود: داعشی که برای مبارزه با تفکر شیعی در منطقه شکل گرفته بود اما امروز به همت فرزندان جبهه مقاومت و بسیج مردمی سرنگون شد. ...

به گزارش پیارم، فرماندار حاجی آباد در جمع بسیجیان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: امروز بسیج در میادین‌های مختلف در پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب حضور جدی دارد و در راستای پیشرفت و آبادنی کشور سهم خوبی را در حوزه محرومیت‌زدایی ایفا کرده و در همه عرصه‌ها به‌ویژه محرومیت‌زدایی خوش درخشیده است.

حمید جهانگیری با بیان اینکه تفکر انقلابی بسیج معادلات نظام استکباری را بر هم زده است، افزود: داعشی که برای مبارزه با تفکر شیعی در منطقه شکل گرفته بود اما امروز به همت فرزندان جبهه مقاومت و بسیج مردمی سرنگون شد.

وی تصریح کرد: اگر تفکر انقلابی و اسلامی جبهه مقاومت نبود اکنون سوریه، عراق و شام زیر بیرق سلطه استکباری بودند و تجاوز و تعدی روز به روز این کشورهای اسلامی را فرا می‌گرفت و بسیج در همه حوزه‌ها با کشورهای اسلامی همکاری و ایستادگی کرد تا بیشتر از ملل اسلامی دچار خسارت و آسیب نشود.

نماینده عالی دولت در حاجی آباد خاطرنشان ساخت: تفکر ناب بسیجی امروز به یک تفکر بین‌المللی و فرا‌بین‌المللی تبدیل شده است و امروز عزت و پیشرفت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و بسیجیان هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66117

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.