یک خیر و حامی ایتام حاجی آبادی در اقدامی خداپسندانه یک تن خرمای درجه یک پیارم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را به مردم حادثه دیده کرمانشاه اهدا کرد. موسی پور رئیس هلال احمر شهرستان حاجی آباد در گفت و گو با خبرنگار  پیارم افزود: مهندس هوشنگ هاشمی ، خیر و حامی ایتام تحت حمایت ...

یک خیر و حامی ایتام حاجی آبادی در اقدامی خداپسندانه یک تن خرمای درجه یک پیارم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را به مردم حادثه دیده کرمانشاه اهدا کرد.

موسی پور رئیس هلال احمر شهرستان حاجی آباد در گفت و گو با خبرنگار  پیارم افزود: مهندس هوشنگ هاشمی ، خیر و حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان با اهدای یک تن خرمای درجه یک پیارم  به ارزش تقریبی ۳۰۰میلیون ریال،  به یاری هموطنان زلزله زده کرمانشاه شتافت.

موسی پور اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد کمک‌های خودجوش مردم حاجی آباد  بودیم که رئیس و مالک کارخانه آرد حدود ۶۰ عدد ارد (سه تن) را اهدا و برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه تحویل سپاه شهرستان  دادند.

وی تاکید کرد: مردم خیر و نوع دوست شهرستان حاجی آباد  تاکنون ۲۶ تن مواد غذایی، بهداشتی ، دارویی و  بازاریان یک میلیون ۲۵۰ وجه نقد و اقلام ضروری و مورد نیاز که ۲۶ تن می باشد را به هموطنان زلزله زده کمک کرده اند.

 

وی ادامه داد: امانی صاحب کارخانه آب معدنی حاجی آباد نیز امروز با اهدای کالا و اقلام مورد نیاز و سه تن آب معدنی به هموطنان زلزله‌زده، دراین امر خیر و خداپسندانه ادای دین کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66028

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.