دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  در جمع مردم بخش احمدی گفت: بخش احمدی دارای پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی در استان هرمزگان می باشد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه بخش احمدی دارای پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی در استان هرمزگان ...

دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  در جمع مردم بخش احمدی گفت: بخش احمدی دارای پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی در استان هرمزگان می باشد.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه بخش احمدی دارای پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی در استان هرمزگان می باشد و خواسته های ورزشکاران نیز بحق می باشد، افزود: در چند سال گذشته اقدامات قابل قبولی در جهت رفع مشکلات ورزشی این بخش از جمله احداث زمین چمن محله ای در توشهر احمدی، اجرای چمن مصنوعی محله ای بصورت مشارکتی با شهرداری سرگز که در دست اقدام می باشد و همچنین سالن ورزشی چند منظوره که از محل اعتبارات حوزه ورزش توسط راه و شهر سازی احداث گردیده، در این بخش انجام شده است.

دانشور در ادامه نیز با بیان اینکه هر چند سالن ورزشی چند منظوره شهر سرگز توسط اداره کل راه و شهرسازی احداث گردیده و هنوز تحویل این اداره کل نگردیده و در سال جاری نیز مبلغ یک میلیارد ریال جهت رفع مشکلات سالن از محل اعتبارت استانی مصوب گردیده، قول مساعدت مبلغ هشتاد میلیون ریال جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات این سالن و بهره برداری آن به ورزشکاران دادند.

وی با بیان اینکه ۳ مشکل اصلی ورزشکاران بخش که شامل: زمین چمن مصنوعی محله ای،مجموعه ورزشی و سالن ورزشی سرگز،.دغدغه خاطر ما نیز بوده که با حمایت فرماندار محترم شهرستان از محل اعتبارات استانی و ۲۷% ارزش افزوده جهت رفع این مشکلات بودجه مورد نیاز مصوب گردیده است.

در ادامه نیز حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز افزود: بخش احمدی با وجود وفور استعداد در تمامی حوزه ها بویژه ورزش از مناطق محروم استان هرمزگان می باشد که در این مدت سعی گردیده علاوه بر توزیع عادلانه اعتبارات جهت رفع محرومیت زدائی این بخش از ظرفیت خیرین نیز بویژه در حوزه ورزش بخش استفاده گردد، که هم اینک یک سالن ورزشی چند منظوره احداث و در حال بهره برداری می باشد و یک پروژه زمین چمن طبیعی خیر ساز نیز در منطقه در حال احداث میباشد، وی همچنین اظهار امیدواری نمود با تخصیص اعتبارات مصوب سال جاری در حوزه ورزش مشکلات ورزش بخش به حداقل برسد و ورزشکاران با آسودگی خاطر بیشتری به فعالیت های ورزشی بپردازند.

بر اساس این گزارش، هاشمی تختی نماینده محترم شهرستانهای بندرعباس، حاجی آباد،قشم،خمیر و ابوموسی، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد، سالارپور بخشدار و برخی مسئولین این شهرستان با حضور در جمع ورزشکاران بخش احمدی و شنیدن مشکلات ورزش این بخش توسط ورزشکاران، از اماکن ورزشی شهر سرگز واقع در بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65659

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.