همایش دوچرخه سواری آقایان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 50 دوچرخه سوار در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. ...

به گزارش پیارم، همایش دوچرخه سواری آقایان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶مهر لغایت ۲ آبان) ویژه سنین ۱۰الی ۷۰سال روز چهار شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۶ با حضور بیش از ۳۰ دوچرخه سوار به مسافت ۳/۵ کیلومتر از میدان معلم تا پارک دولت در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

ناصر قاسمی رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه این همایش دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶مهر لغایت ۲ آبان) و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و توسعه سلامت جسمانی و روانی در بین اقشار مختلف جامعه در این شهرستان برگزار گردید، افزود؛ امید است فرهنگ استفاده از دوچرخه با توجه به اثرات مثبت زیست محیطی این ورزش بجای استفاده از وسایل نقلیه شخصی و همچین تأثیر بسزای این ورزش در توسعه سلامت جسمی و روانی افراد دارد، روز به روز در جامعه افزایش یابد.

قاسمی همچنین افزود: در پایان این همایش به تعدادی از افراد شرکت کننده جوایزی به قید قرعه اهداء گردید.

وی همچین از تمام دستگاههایی که در این همایش با هیئت دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همکاری نمودند، بویژه شبکه بهداشت و درمان، منطقه انتظامی و اداره راهنمایی و رانندگی این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

مسابقات مچ اندازی بانوان در رده سنی بزرگسالان   با حضور ۲۲ ورزشکار خانم بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶مهر لغایت ۲ آبان) روز چهار شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۶ در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سعیده هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی آباد این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶مهر لغایت ۲ آبان) و در جهت ترویج فرهنگ ورزش در میان بانوان و جذب انان به فعالیت های ورزشی در این شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد با حضور ۲۲ ورزشکار خانم در ۲ وزن +۵۰ کیلوگرم و +۷۰کیلوگرم برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایزی نیز به رسم یادبود اهداء گردید.

مسابقات ژیمناستیک پسران در رده سنی نونهالان با حضور ۳۵ ژیمناست کار بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶مهر لغایت ۲ آبان) در رده سنی نونهالان روز چهار شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۶ در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سعیده هلاکویی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان حاجی آباد این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶مهر لغایت ۲ آبان) با حضور ۳۵ ورزشکار ژیمناست کار در حرکات نمایش زمینی برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر ورن مدال و جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

شایان ذکر است که هم اکنون تعداد ۸۵ ورزشکار پسر و دختر در رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان حاجی آباد به فعالیت می پردازند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65633

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.