حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در نشست مشترک گفت .:ورزش نقش تاثیر بسزایی در شناسایی استعدادها ، سلامت و امنیت جامعه و تبدیل تهدید ها به فرصت و همچنین زمینه ساز رشد ،شکوفایی و بالندگی افراد جامعه در تمامی زمینه های ورزشی ، فرهنگی ،تحصیلی و اجتماعی و….. می شود. به گزارش پیارم حاجی اباد ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در نشست مشترک گفت .:ورزش نقش تاثیر بسزایی در شناسایی استعدادها ، سلامت و امنیت جامعه و تبدیل تهدید ها به فرصت و همچنین زمینه ساز رشد ،شکوفایی و بالندگی افراد جامعه در تمامی زمینه های ورزشی ، فرهنگی ،تحصیلی و اجتماعی و….. می شود.

به گزارش پیارم حاجی اباد . حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد با آرزوی طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت دولت تدبیر و امید و امید و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶مهر ماه لغایت ۲ ابان ماه )به تمام فعالین حوزه ورزش در شهرستان افزودند :ورزش نقش تاثیر بسزایی در شناسایی استعدادها ، سلامت و امنیت جامعه و تبدیل تهدید ها به فرصت و همچنین زمینه ساز رشد ،شکوفایی و بالندگی افراد جامعه در تمامی زمینه های ورزشی ، فرهنگی ،تحصیلی و اجتماعی و….. می شود و برای داشتن جامعه سالم و اینده ساز نیز باید از طریق ورزش و استفاده از این پتانسیل مطلوب در شهرستان اقدام نمود ودر این مسیر می بایست از تمامی ظرفیت شهرستان اسپانسیر ،خیرین ،امکانات دیگر دستگاهها نیز در کنار امکانات دولتی کمک گرفت و نباید ازلحظه ،لحظه فرصت ها در حوزه ورزش غافل شد ، زیرا مدیریت زمان بسیار اهمیت دارد تا بتوانیم از جوانان به عنوان پشتوانه در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن و تهدیدات انان در تمامی زمینه با داشتن جامعه سالم، جلوگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی مقابله کنیم .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65627

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.