فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه همه پرسی اقلیم کردستان جهت تجزیه کردن عراق صورت گرفته، تاکید کردند: ردپای رژیم صهیونیستی پشت صحنه تجزیه اقلیم کردستان عراق مشهود است. به گزارش پیارم، سرهنگ حجت امیری کیا در جمع طلاب  حوزه علمیه خواهران حاجی آباد به همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و ...

فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه همه پرسی اقلیم کردستان جهت تجزیه کردن عراق صورت گرفته، تاکید کردند: ردپای رژیم صهیونیستی پشت صحنه تجزیه اقلیم کردستان عراق مشهود است.

به گزارش پیارم، سرهنگ حجت امیری کیا در جمع طلاب  حوزه علمیه خواهران حاجی آباد به همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و اظهار داشت: این همه پرسی به صورت خودسرانه و با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام شد؛ این اقدام جهت تجزیه کردن کشور عراق صورت گرفته است.

 

فرمانده سپاه حاجی آباد با تاکید بر اینکه پشت صحنه این همه پرسی رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: اگرچه ممکن است این اقدام جاذبه‌های کاذبی چون استقلال قومیتی به همراه داشته و موجی از اقبال عمومی ایجاد کند، اما به مرور زمان منطقه و حتی اقلیم کرستان را دچار مشکل خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این همه پرسی موجب تقویت ایده مشروعیت جدایی طلبی برای قومیت‌ها در سراسر جهان و موجب ناامنی خواهد شد، افزود: تائید اینگونه اقدامات می‌تواند احترام به استقلال کشورها را از بین ببرد.

 

امیری کیا گفت: با این همه پرسی روحیه جدایی طلبی در کل خاورمیانه تقویت می‌شود و در صورت ادامه این روند کشور عراق ضعیف شده و تحت سلطه بیگانگان به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد با تاکید بر اینکه اسرائیل به دنبال ایجاد چالش و تقویت روحیه تجزیه طلبی در کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: غیر از رژیم صهیونیستی همه کشورها و به ویژه ایران و ترکیه با این اقدام شوم مخالفت کرده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است و می‌خواهد با ترفند و توطئه شوم جدایی اقلیم کردستان این شکست را جبران کند. وحدت ایران، ترکیه، سوریه و عراق در کنار هم باعث می‌شود نقشه اسرائیل و آمریکا مبنی بر تشکیل کردستان بزرگ به شکست منجر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65586

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.