آبشار تزرج حاجی آباد دراستان هرمزگان واقع است. آبشار تزرج حاجی آباد در ۱۷۵ کیلومتری شمال بندرعباس در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است. تزرج یکی از نقاط کوهستانی این شهرستان می باشد که در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است. شما عزیزان میتوانید با وسیله نقلیه خود به راحتی تا ...

آبشار تزرج حاجی آباد دراستان هرمزگان واقع است. آبشار تزرج حاجی آباد در ۱۷۵ کیلومتری شمال بندرعباس در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است. تزرج یکی از نقاط کوهستانی این شهرستان می باشد که در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است. شما عزیزان میتوانید با وسیله نقلیه خود به راحتی تا کنار این آبشار بروید و از این منظره زیبا لذت ببرید و ساعات خوشی را سپری کنید.
این محل، منطقه ای ییلاقی و دارای رودخانه و آبشاری فصلی است. شهرستان حاجی آباد به واسطه داشتن نخلستان های وسیع و سرسبز، مشهور است. در ۱۷ کیلومتری جنوب حاجی آباد به سمت بندرعباس، جاده ای فرعی جدا می شود که پس از طی مسافت حدود ۱۰ کیلومتر در جوار رودخانه حاجی آباد و ادامه مسیر از دوراهی تزرج به سمت راست به مسافت یازده کیلومتر به روستای تزرج خواهد رسید. این مسیر با گذر از روستای معدنوییه به محلی زیبا با نخلستان هایی انبوه و مردمانی خونگرم و اقامتگاهی وسیع منتهی می شود که در جوار آبشار زیبا و خروشان منتهی می شود. پلکانی سبز شما را به بالای آبشار هدایت می کند. در کنار آبشار آثاری از آسیاب های آبی که روزگاران نه چندان دور جهت تهیه آرد مورد استفاده قرار می گرفته، دیده می شود. منطقه حاجی آباد طبیعتی زیبا و دلنشین دارد. نخلستان هایی را می بینید که تا دوردست ها در حال تسبیه خدایند، در کوهپایه ها درختان صدر، کنار و انجیر به همراه گیاهان سرسبز، مناظری بکر و تماشایی ایجاد کرده اند.

آبشار تزرج

آبشار تزرج

آبشار تزرج

آبشار تزرج

آبشار تزرج

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65298

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.