امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: جوانان ما بعد از پیروزی انقلاب در همه عرصه صنعتی، علمی و تکنولوژی و صنعت موشکی موفق شدند و انتظار ما از شما دانش آموزان نگهداری از انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) است شما با درس خواندن و تلاش در راه علم می توانید آینده نظام را بیمه ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: جوانان ما بعد از پیروزی انقلاب در همه عرصه صنعتی، علمی و تکنولوژی و صنعت موشکی موفق شدند و انتظار ما از شما دانش آموزان نگهداری از انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) است شما با درس خواندن و تلاش در راه علم می توانید آینده نظام را بیمه کنید.


به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در مراسم زنگ مهر و مقاومت ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار کرد:تقارن ماه محرم با ماه مهر و شروع هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای تبعین ارزش های دفاع مقدس و بهره گیری از نهضت سید الشهدا است.
مختاری افزود: ما هرچه داریم از امام حسین (ع) است وقتی به قبل و بعد از انقلاب نگاه می کنیم می بینیم که انقلاب ما برگرفته از عاشورا و شروع انقلاب نیز از محرم و صفر می باشد انقلاب ما با الهام گرفتن از قیام امام حسین(ع) با ظلم و ستم مبارزه کرد و شعار هیهات من الذه امام حسین(ع) را لبیک گفتند.
وی بیان داشت: انچه امروز انقلاب ما را سر پا نگاه داشته امام حسین(ع) است و در جنگ ۷۵ کشور جهان با تمام امکانات و تجهیزات ما می جنگیدند ولی جوانان ما با تاسی گرفتن از سید الشهدا موفق و سیلی محکمی به دشمنان نظام انقلاب اسلامی زدند و ما در دفاع مقدس کاری کردیم که دشمنان انگشت به دهان مناندند.
امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: جوانان ما بعد از پیروزی انقلاب در همه عرصه صنعتی، علمی و تکنولوژی و صنعت موشکی موفق شدند و انتظار ما از شما دانش آموزان نگهداری از انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) است شما با درس خواندن و تلاش در راه علم می توانید آینده نظام را بیمه کنید.
امروز بار سنگین انقلاب و آرمانهای این نهضت بر دوش شما دانش آموزان و فرهنگیان عزیز است شما فرهنگیان باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشید و تربیت نیروی انقلابی بر عهده شما معلمین است یک معلم ریاضی تنها مربی ریاضی نیست بلکه باید با رفتار و عمل صالح خود دانش آموزان نیز تربیت کند.


اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز از بهره برداری ۸ مدرسه در مهر امسال خبر داد و افزود: امسال ما ۱۲ پروژه داشتیم که از این ۱۲ پروژه ۸ پروژه در مهر ماه به بهره برداری رسید.
اسماعیلی افزود: ۳۰۰۰میز و صندلی نو برای مدارس خریداری شده است و اکثریت کلاسهای مدارس هوشمند می باشند و دیگر مشکل گاز رسانی در مدارس نداریم و تمامی مدارس ما امسال مجهز هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65272

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.