طی مراسمی باحضور معاون  دادگستری استان هرمزگان، فرماندار، امام جمعه و مسئولین مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان حاجی آباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.   به گزارش پیارم حاجی آباد، در آیین تودیع و معارفه با تقدیر از خدمات محمد حسن گنجعلی پور دادستان سابق این شهرستان ، حجت الاسلام ابراهیمی  به عنوان دادستان ...

طی مراسمی باحضور معاون  دادگستری استان هرمزگان، فرماندار، امام جمعه و مسئولین مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان حاجی آباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد، در آیین تودیع و معارفه با تقدیر از خدمات محمد حسن گنجعلی پور دادستان سابق این شهرستان ، حجت الاسلام ابراهیمی  به عنوان دادستان شهرستان حاجی آباد معرفی شد .

حاج آقا حمزه ای معاون دادگستری استان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد:ما باید دنباله رو سید الشهدا بشیم ، امام حسین (ع) با وجود اینکه می دانستند راهی که می روند برگشتی در آن نیست و زن و بچه هایش اسیر و شهید می شوند ولی برای اصلاح امت جدش قیام کرد، در زمان ما هم این اصلاح باید صورت بگیرد.

حمزه ای افزود:جوانانی مثل شهید حججی این درک را پیدا و راه امام حسین(ع) را شناختند و مسیر خودشان را انتخاب کردند این وظیفه مبلغین و طلایه داران هست که پیام قیام امام حسین(ع) را به جامعه ابلاغ کنند.

وی بیان داشت: دادستان باید به نحو احسنت وظایف خود را انجام دهد، اصلی ترین مسئولیت دادستان در باب نظم و امنیت عمومی و حقوق مردم است و اوباید قانون مند با تدبیر و حسن خلق و همراه با صلابت و شجاعت نظارت داشته و نظارت ها باید هدف مند و مسئولانه باشد ظابطه مند و واقع گرا باشد واقعیت ها را بدانیم و جامعه نگر باشیم ، نظارت همراه با آموزش باشد و نظارت ها باید عقلانی به دور از احساسات باشد.

معاون دادگستری استان هرمزگان خطاب به مدیران ادارات افزود: از نمایندگان حقوقی تان در ادارات حمایت و آنها را تقویت کنید تازمانی که مشکلی پیش نیامده است ورود کنند وقتی که مشکل پیش آمد مخصوصا در بحث قراردادها دیگر کار از دست آنها خارج است .

حمزاه ای بیان داشت: ارباب روجوع ها را بی سواد فرض نکنیم امروزه در همه خانواده ها حداقل یک لیسانس حقوق وجود دارد .

حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس،

امام جمعه حاجی آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: در خواست ما از دادستان همکاری و هماهنگی با دستگاههای اداری و شورای تامین است.

مختاری افزود: اگر می خواهیم اخلاق مدار باشیم قضات ما باید در دل مردم جای داشته باشند، جا داشتن در دل مردم اخلاق محوری واخلاق حسنه راترویج خواهد کرد.

حجت الاسلام مختار صادقی رئیس دادگستری حاجی آباد نیز در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان حاجی آباد، ارتقای امنیت و اجرای طرحهای پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین وظایف دادگستری  و دادستان عنوان کرد و گفت : اگر اجرای عدالت آسان نباشد و طولانی بودن دادرسی را در پی داشته باشد بی اعتمادی ، ناامیدی و ضعف را بوجود می آورد .

وی افزود : قوه قضاییه با رسیدگی و اجرای به موقع بی اعتمادی را از مردم میگیرد و امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می دهد .

در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام ابراهیمی رئیس جدید دادستان شهرستان حاجی آباد به وی اعطا و از خدمات محمد حسن گنجعلی رئیس سابق دادستانی حاجی آباد تقدیر شد .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65265

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.