امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: ایران را که در قبل از انقلاب هیچ کدام از کشورها چیزی به حساب نمی آوردند، امروز به اعتراف خود دشمنان به یک قدرت منطقه ای و جهانی و تبدیل شده است و دشمنان را عصبانی کرده است و رفتار جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از ضعف ترامپ در مقابل ایران اسلامی است. ...

به گزارش  پیارم حاجی آباد ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در جمع نیروهای مسلح شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در دفاع مقدس به سید الشهدا اقتدا کردند.

مختاری افزود: پرچم حق، عدالت خواهی به دست مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) در عاشورای سال ۶۱ هجری برداشته شد ، در انقلاب و نهضت اسلامی ما با دست امام راحل عظیم الشان و ملت شریف دوباره برافراشته شد، شعارها همان شعار نهضت سید الشهدا همان و فریاد هیات من اذله و فریاد عدالت خواهی مبارزه با ظلم و ستم و نهضتمان هم تقارن با نهضت سید الشهدا (ع) است .

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع دشمنی های بی پایان با مردم انقلاب ایران انچه که به ملت ما قدرت داد سیدالشهدا کربلا و عاشورا و درس های بزرگ این نهضت بود .

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: نهضتی که امام حسین (ع) صبحگاه عاشورا اهل سپاهشان و یاران خود را در آن روز دعوت به صبر و جهاد کردند ، ملت شریف ایران اسلامی این پیام سید الشهدا را دریافت کردند انچه ما از ملت می بینیم صبر و جهاد در همه عرصه این انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب ، خواسته در دوران دفاع مقدس دفاع  مقدس است.

مختاری افزود: ما فتح خرمشهر ، شکستن حصر آبادان و ازاد سازی خرمشهر مدیون ندای یا حسین (ع) و زیارت عاشورا هستیم و در ادامه هم هرجایی که این انقلاب و نهضت پیوند همه جانبه با سید الشهدا و این مکتب پیدا کرد روزگار رشد همه جانبه این ملت و کشور رقم خوررد .

مختاری در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور جاهل امریکا در سازمان ملل بیان داشت: به برکت این انقلاب و پیوند انقلاب با سید الشهدا (ع) ایران ما روز به روز قوی تر و در مقابل دشمنان قسم خورده ما استکبار جهانی و صهیونسیم بین الملل و ایادی آنها روز به روز ضعیف تر شده است ولی ایران به مقتدرترین و اثرگذار کشوردر همه عالم تبدیل شده است،

وی ادامه داد: ایران را که در قبل از انقلاب هیچ کدام از کشورها چیزی به حساب نمی آوردند، امروز به اعتراف خود دشمنان به یک قدرت منطقه ای و جهانی و تبدیل شده است و دشمنان را عصابنی کرده است و رفتار جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از ضعف ترامپ در مقابل ایران اسلامی است.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: بعد از ۱۱ سپمتابر امریکا در منطقه به طور جدی حضور پیدا کرند به قول خودشان به دنبال رقم زدن خاورمیانه جدید بودند، حالا امریکا موفق شده است یا ملت ایران در تشکیل خاورمیانه جدید در سه محور عراق سوریه و افقانستان در لبنان هیچ کدام امریکایها موفق نبودند .

مختاری بیان داشت: ایران در جنگ نیابتی سوریه و عراق لبنان پیروز شد این امروز امریکا را عصبانی ، تنها نقشهای شوم امریکا نقش براب شده است و این حرفهای سخیف رئیس جمهور امریکا از سر ضعف است قبلا که امریکا اراده می کرد در کشورها رئیس جمهورو شاه عوض می کردند  دیگر زمان آن تمام شده است و آنها ضعیف شده اند و ایران به برکت گره خوردن با نهضت سیدالشهدا قوی و قویتر هست هر روز باید بداند مملکت ایران با دیگر انقلابها قابل مقایسه نیست و زیر بار ظلم و ستم صهیونیسم بین الملل نخواهیم رفت.

فرمانده سپاه حاجی آباد، در مراسم رژه نیروهای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: سال ۵۹ در چنین روزی نیروهای عراقی با آمادگی قبلی و زمینه‌سازی مناسب حمله همه جانبه به مرزهای ایران آغاز کردند.

سرهنگ امیری کیا تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از کشور و مرزها دفاع کردند تا وعده خداوند محقق شد و افتخار بزرگ نصیب ما شد و امروز هم مدافعان حرم ما با از خودگذشتگی در سوریه و عراق از حرم های اهلبیت محافظت می کنند.

فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه اگر می‌خواهیم اقتدار کشور باقی بماند باید مطیع محض ولایت فقیه باشیم، افزود: همانطور که آن دوران دلاورمردانه جنگیدیم امروز وظیفه ما سنگین تر شده و با توجه به حضور داعش مزدور در اطراف مرزهایمان باید قوی تر ایستادگی کنیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65216

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.