خطیب جمعه این هفته بخش احمدی گفت: ما درحال حاضر شاهد تغییر قانون ونوشتن قانون های جدید درسطح هرکشوروجهان هستیم که نوشتن وتغییر آن انسان را به انسانیت نمی رساند تنها چیزی که انسان را به مقام انسانیت می رساند طبق فرمایش حضرت علی (ع) فقط داشتن تقوای الهی است.  جعفری امام جمعه موقت احمدی ...

خطیب جمعه این هفته بخش احمدی گفت: ما درحال حاضر شاهد تغییر قانون ونوشتن قانون های جدید درسطح هرکشوروجهان هستیم که نوشتن وتغییر آن انسان را به انسانیت نمی رساند تنها چیزی که انسان را به مقام انسانیت می رساند طبق فرمایش حضرت علی (ع) فقط داشتن تقوای الهی است.

 جعفری امام جمعه موقت احمدی اشاره ای به قضیه میانمار کردند و افزود: سازمان ملل وحقوق بشر کجایند که دردنیار این قدر چنگ وخونریزی به پاست  و درکشور مسلمان میانمار نسل کشی وکودک کشی به راه افتاده ودارند مردم ومسلمانان را زنده، زنده می سوزانند کجای دنیا این قانون نوشته شده است طبق کدام آیین وکتاب این نسل کشی ها نوشته وآورده شده است.

 وی به فرارسیدن ۳۱شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اشاره ای کردند وگفتند کجایند صدام ،صدامیان زمان که بی جهت هشت سال جنگ را برملت ما تحمیل کردند واگر نبودند جوانان دلیر وشجا ع ودفاع کردند از آب وخاک این کشور وبیش از ۱۸۸هزار شهید تقدیم انقلاب شد وجا دارد از همه دلاوری ها وفداکاری های زرمندگان هشت سال دفاع مقدس یاد کنیم واین هفته را گرامی بداریم .

وی به فرارسیدن سال تحصیلی واول مهراشاره داشتند وافزودند : مسائل آموزش وپرورش باید جدی گرفته شود وبخصوص مسائل پرورشی دانش آموزان دراولویت مدیران مدارس باشد.

 وی به همه معلمان توسعه کردند که به علم روز آگاهی داشته باشند واز تدریس سنتی وروش قدیم دورشوند ودانش آموزان را باعلم جدید تربیت کنند.

 وی ازخانواده ها خواستند از اول سال تحصیلی همگام بامدارس پیگیر مسائل درسی واخلاقی وتربیتی فرزندانشان باشند.

جعفری در پایان از مسئولین راهداری وراه وشهرسازی استان خواستند به جاده سیاهواحمدی توجه کنند واین قتل گاه مردم این دیار راه تعمیر وبازسازی کنند.

 وی وضع جاده بسیار  نگران کننده خواندند وتصریح کردند که این معضل هرچه سریعتر برطرف کنند.                                                                                                                        

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی جعفری سراحی در خطبه های این هفته بخش احمدی  با توجه به تغییر، استاندارهرمزگان گفت :توقع ما از دولت این بود که از یک نیروی توانمند بومی در این مسئولیت استفاده کنند ایشان فضای استان را بسیار متفاوت با بیست سال پیش دانستند که ما متخصص وافراد توانمند در استان کم داشتیم ودر حال حاضر افراد توانمند وشایسته زیادی از اصولگرا واصلاح طلب در استان وجود دارد که صلاحیت اداره استان بلکه اداره وزارت خانه را دارند.                                                                                                               

و در ادامه با تشکر از استاندار سابق برای خدمات انجام داده ونداده اش وتبریک به استاندار جدید گفتند دیگر شاید برای گله گذاری دیر باشد و ما جنوبی ها آموخته ایم که حتی اگر کسی از بیرون استان بیاید و قصد خدمت داشته باشد دست همکاری به سویش دراز میکنیم و از استاندار تقاضا کردند که داس به دست به حذف همه نیروهای زیر مجموعه خود که اگر اینگونه باشد حتما اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.                                                                           

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به جاده مرگ سیخوران احمدی از نمایندگان مجلس ودیگر مسئولین تقاضا کرد که از سخنرانی درمانی دست برداشته وبه عمل بیفزایند وطرحی جامع برای جاده احمدی بندرعباس اجرایی کنند تا دیگر شاهد عزای خانواده ها برای از دست دادن عزیزانشان نباشیم ۱                                                              

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از جناب آقای آشنا بابت اتصال به موقع برق در پیش آمد روستای تیاب وجائر واسدآبادو از دیگر مسئولین بخصوص بخشدار خواستند که هر چه سریعتر نسبت به مشکلات پیش آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65154

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.