بارش باران تابستانی  امروز دربرخی روستاهای دهستان کوهشاه از جمله تیاب ،اسدآباد و جائر که همراه با تگرگ بود علاوه بر اینکه دامداران را خوشحال کرد، خسارت هایی هم به روستاها وارد کرده است. اسداله حسینی پور رئیس شورای اسد آباد بخش احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم ، اظهار کرد: با توجه به بارندگی ...

بارش باران تابستانی  امروز دربرخی روستاهای دهستان کوهشاه از جمله تیاب ،اسدآباد و جائر که همراه با تگرگ بود علاوه بر اینکه دامداران را خوشحال کرد، خسارت هایی هم به روستاها وارد کرده است.

اسداله حسینی پور رئیس شورای اسد آباد بخش احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم ، اظهار کرد: با توجه به بارندگی چند روز رودخانه ها طغیان کرده وبرق چند روستا قطع شده است که به همت اتفاقات منطقه احمدی برطرف شد.

اسداله حسینی پور افزود: طغیان رودخانه ها به حدی بود که چندین ماشین گرفتار سیل شدند.

وی گفت: این بارندگی باعث آبگیری سدهای آبخیزداری شده ، به علت طغیان رودخانه ارتباط جاده ای بین روستاها چندین ساعت قطع شده  است.

رئیس شورای اسد آباد بخش احمدی  تصریح کرد: تا کنون که بررسی شده تعداد۳۵ راس دام تلف گردیده وخسارتی بالغ بر۵۰میلیون تومان به بخش های مسکن ، دام وخطوط انتقال آب شرب عشایر ودامها وارد شده است .

اسداله حسینی پورافزود :به علت این بارندگی ومسدود شدن جاده پورمازگرد ارتیاط با مرکز بخش به کندی صورت می گیرد.

عنایت اله میرزاده نایب رئیس شورای بخش احمدی نیز گفت: از مسئولین راهداری وفرمانداری درخواست می شود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام فوری انجام دهند.

وی بیان کرد بارندگی اخیر خسارات فراوان به دام ،مسکن روستاها ،مرکبات زیاد وارد شده است .

دهستان کوهشاه در ۲۰۰کیلومتری بندرعباس قراردارد ومرکز آن پوراحمدی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65150

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.