همزمان با عید غدیر خم و ایام ولایت امام علی (ع) آیین بازسازی واقع غدیرخم، برای پنجمین سال متوالی دربخش احمدی حاجی آباد روستای سراح اجرا شد. ...

همزمان با عید غدیر خم و ایام ولایت امام علی (ع) آیین بازسازی واقع غدیرخم، برای پنجمین سال متوالی دربخش احمدی حاجی آباد روستای سراح اجرا شد.
به گزارش خبرنگار پیارم، مراسم بازسازی واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۷۰ نفر صحنه گردان و بازیگر به همت پایگاه مقاومت بسیج احمدی در روستای سراح برگزار شد.
شایان ذکر است این مراسم معنوی جهت افزایش معرفت بسیجیان از واقعه غدیر خم از اهداف بازسازی این واقعه مهم تاریخی به شمار می رود که از سوی حوزه امام سجاد(ع) احمدی سپاه حاجی آباد برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر برای پنجمین بار در شهرستان حاجی آباد و برای اولین سال در بخش احمدی اجرا شده است.
حجت امیری کیا گفت: نمایش وقایع غدیر با حضور ۸۰ هنرمند، بازسازی شد و صحنه‌هایی از تاریخ منتهی به غدیر به تصویر کشیده شد .
وی به اهداف بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و بیان داشت: هدف اصلی اجرای این نمایش معرفی و ترویج فرهنگ علوی و غدیر به مردماست.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65097

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.