مربی کشتی حاجی آباد گفت:بی شک شهید بی سر حججی الگویی می تواند برای تمام ورزشکاران و قهرمانان ایران باشد. ...

ورزشکاران مشهور و مدال آور بازی های بین المللی حاجی آباد، از شهید حججی به عنوان یک اسطوره ای برای تمام قهرمانان و ورزشکاران ایران زمین نام بردند.

حامد مجنون پور مربی کشتی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: سالهاست که کشتی میگیرم و مربی کشتی هستم و در این رشته ورزشی به کشورم خدمت می کنم و خیلی از قهرمانان ورزشی مانند ما شب و روز زحمت کشیدند تا بتوانند پرچم ایران عزیز را به بلند ترین قله های افتخار برسانند ولی باید اعتراف کنیم قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که برای حفظ وحراست از دین اسلام و حرم های مطهر از خانواده و عزیزان خود گذشتند.
حامد مجنون پور افزود: شهید حججی یک قهرمان واقعی است درود به این شهید که با نگاه پر صلابتی که درلحظه شهادت داشت گواهی داد که مرگ بازیچه ای است در برابر هدف مقدس که پاسبانی از حریم چشمه های پاک این سرزمین هست بی شک شهید بی سر حججی الگویی می تواند برای تمام ورزشکاران و قهرمانان ایران باشد.
وی بیان داشت: شهید محسن حججی برای دفاع از حرمین در سوریه می جنگند و بی سر به میهن باز گشت وی می تواند اسطوره ای برای تمام قهرمانان و ورزشکاران ایران زمین باشد.
مربی کشتی حاجی آباد، من به شخصه به عنوان مربی به شاگردان خود خواهم آموخت که برای قهرمان شدن و سربلند بودن باید راه شهید حججی را پیمود به راستی که نام اسطوره فقط برازنده شهید محسن حججی است از خداوند رحمان و رحیم برای شهید حججی و دیگر شهدای میهن علودرجات و برای خانواده محترمشان صبر جمیل را آرزومندم.


شهید حججی یک انسان شجاع بود
محمدمهدی سلجوقی قهرمان چندین دوره مسابقات کشتی استان هرمزگان و کشور در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: شهید حججی یک انسان شجاع بود که شجاعانه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) سر خود را فدا کرد و ما باید از شجاعت این شهید بزرگوار درس بگیریم.


شهید حججی در راه دین جان خود را نثار کرد/ شهید حججی قهرمان در راه دفاع از دین اسلام است
سینا قلی زاده قهرمان مسابقات کاراته بین المللی ترکیه و چندین مقام بین المللی و کشوری در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار گرد: شهید حججی و کلیه شهدای مدافع حرم راهی را رفتند که از قبل خود میدانستند برگشتی ندارد این عمل شهدای مدافع حرم همانند یاران امام حسین در صحرای دشت کربلا بود که همه شهدای دشت کربلا می دانستند که شهید می شوند ولی جانانه تا آخرین نفس در کنار حسین ابن علی(ع) ایستادند و در راه دین اسلام جان خود را نثار کردند.
قلی زاده افزود: شهید حججی باشهادت قهرمانانه اش به همه مردم جهان فهماند که هنوز هستند کسانی که در راه دفاع از حرمین مطهر و برای زنده نگاه داشتن پرچم اسلام از جان خود می گذرند و با سر می روند و بی سر بر می گردند.
وی بیان داشت: اگر امثال شهید حججی نبودند داعش در کشور ما در حال خون و خونریزی بود و ما با امنیت در کشور در حال گذران زندگی روزمره و مسابقات ورزشی و در تلاش برای بالا بردن پرچم ایران در زمینه ورزش هستیم نمی توانستیم موفق بشویم.
قلی زاده گفت:شهید حججی قهرمان در راه دفاع از دین اسلام است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65073

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.