امام جمعه موقت حاجی آباد گفت:شهید حججی انسانی بصیر اگاه به زمان ، دوست و دشمن خود را به موقع شناسایی کرد و در خصوص وظیفه ای که در راه دین اسلام داشت به نحو عالی انجام وظیفه کرد. حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت:شهید حججی انسانی بصیر اگاه به زمان ، دوست و دشمن خود را به موقع شناسایی کرد و در خصوص وظیفه ای که در راه دین اسلام داشت به نحو عالی انجام وظیفه کرد.
حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره توبه اظهار کرد: انسانها چند دسته اند یک دسته به دنبال دنیا که خداوند فقط مال دنیا نصیبشان می کند یک عده با داشتن اعمال خوب، فرزند صالح، نوشتن کتاب با خدا معامله می کنند.
امام جمعه موقت حاجی آباد ادامه داد: یک عده در حد عالی وارد معامله با خدا می شوند وآن دسته شهدا هستند که عزیزترین عضو خود یعنی جان خود را در راه خدا نثار می کنند، امثال شهید حججی انسان های بصیر اگاه به زمان ، دوست و دشمن خود را به موقع شناسایی می کنند و در خصوص وظیفه ای که در راه دین اسلام دارند به نحو عالی انجام وظیفه می کنند.
حجت الاسلام صادقی بیان داشت: حرکت همه شهدا من جمله شهید حججی برای ما یک درس است اعمال و رفتار، حضور در جبهه های حق علیه باطل ، نحوه شهادت آنها، آمدن جنازه آنها نیز به وطن برای ما درس است .
وی تصریح کرد:شهید حججی به ما درس زندگی، دین داری، احساس مسئولیت در قبال دین خود و تمام حرکات شهید عزیز برای ما درس است.
صادقی گفت: ما باید زندگی شهید حججی را سرمقش خود قرار دهیم ، همان طور که اسلام می فرماید ان لحظه ای که دین خدا در معرض خظر است انسان باید از جان خود بگذرد و شهید حججی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)، ظلمی که داعش به مردم بی گناه سوریه و عراق و برای حفظ نظام بر خود واجب دانست که با نثار جان خود در این مسیر قدمی برای دین اسلام بردارد.
امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: داعش را کشورهای استکباری و عربستان سعودی برای نابودی دین اسلام به وجود آوردند و هدف آنها کشور ایران است سوریه و عراق بهانه است اگر شهید حججی ها نبودند امروز ما این جنگ را در کشور خودمان شاهد بودیم.
صادقی با اشاره به شهدای واقعه کربلا که در سر دادن در را دین نیز از هم پیشی می گرفتند اظهار کرد: نحوه شهادت شهید حججی شبیه به شهدای کربلا بود شهدای کربلا دوست داشتند در سر جدا شدنشان هم از امام حسین(ع) جلو باشند شهید حججی نیز مثل شهدای دشت کربلا سر خود را فدای دین مبین اسلام کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65054

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.