مراسم تشیح شیدا مانی دانش آموز حاجی آباد با حضور مسئولین ، مردم و معلمین با شکوه خاصی در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سانحه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی یک اتفاق بزرگ ایت که از این حادثه نمی توان به آسانی گذشت و نیاز است مسئولان مربوطه از جمله سازمان دانش ...

مراسم تشیح شیدا مانی دانش آموز حاجی آباد با حضور مسئولین ، مردم و معلمین با شکوه خاصی در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، سانحه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی یک اتفاق بزرگ ایت که از این حادثه نمی توان به آسانی گذشت و نیاز است مسئولان مربوطه از جمله سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش نسبت به آن پاسخگو باشند .

شیدا از دانش آموزان فعال مدرسه ما بود

فاطمه درخشانی دوست شیدا امانی: قرار بود من به این اردو بروم ولی مادرم اجازه نداد و شیدا جایگزین من شد و رفت، شیدا از دانش آموزان فعال مدرسه ما بود او رئیس شورای مدرسه و شورای نماز و عضو فرزانگان  بود، یکی از دوستان صمیمی من شیدا است در همه مسابقات باهم شرکت می کردیم و همیشه هم رتبه می آوردیم.

شیدا در زمینه نهج البلاغه و قراعت قرآن در شهرستانی و استان رتبه آورده بود

خانم حسنزاده مدیر مدرسه پروین اعتصامی حاجی آباد در حاشیه مراسم تشیع شیدا امانی در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد:شیدا امانی یکی از دانش آموزان ممتاز مدرسه بود و همه بچه ها و معلمین اون را دوست داشتند.

وی افزود: این دانش آموز در زمینه نهج البلاغه و قراعت قرآن در شهرستانی و استان رتبه آورده بود، به دلیل صوت زیبایی که داشت همیشه در همه مراسمات مدرسه قرآن می خواند و اذان نیز همیشه در مدرسه او می گفت.

وی در پایان بیان داشت: شیدا دختری مذهبی، با حجاب و خوش اخلاق بود به همین دلیل الگو مناسبی برای دانش آموزان دیگر و همیشه زبانزد خواص و عام بودند.

مربی خیاطی شیدا امانی گفت: شیدا یک ماه بود که به کلاس خیاطی می آمد چند روز پیش گفت می خواهم برم اردو ولی پدرم راضی نیست کلی بابام رو بوسیدم تا راضی بشه اجاز بده برم که بعد زنگ زد و گفت من بابام را راضی کردم و رفتم.

بر اساس این گزارش، متاسفانه با صحنه های دلخراشی مواجع شدیم پدر و مادر شیدا زمان دیدن روی فرزند خود از حال رفتند و خانواده این مرحوم شرایط روحی خیلی بدی داشتند.

این خانواده دارای پنج فرزند می باشند که متاسفانه سه فرزند آنها در اثر سانحه جان خود را از دست داده اند و شیدا فرزند آخر خانواده می باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65021

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.