به‌گزارش خبرنگار پیارم، همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین در این میان برخی از مسئولان به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفته و از آنها تقدیر به عمل می‌آورند. امروز هم به مناسبت هفتمین روز از هفته دولت شاهد حضور فرماندار حاجی آباد و جمعی ...

به‌گزارش خبرنگار پیارم، همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین در این میان برخی از مسئولان به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفته و از آنها تقدیر به عمل می‌آورند.

امروز هم به مناسبت هفتمین روز از هفته دولت شاهد حضور فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولان این شهرستان در بخش ‌فارغان و روستا های تابع شهر فارغان برای افتتاح پروژه و اقدامات دیگر بودیم.

که در این اقدام پنج طرح خدماتی، عمرانی در بخش فارغان  به بهره‌برداری رسید.

عزم جدی دولت در تامین نیازهای مناطق کم‌برخوردار

فرماندار حاجی آباد با اشاره به این طرح‌ها گفت: پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور بهره‌برداری از این طرح‌ها در هزینه شده است.

حمید جهانگیری تصریح کرد: خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه و تامین نیازهای مناطق کم برخوردار از اولویت‌های دولت بوده و در این راستا با عزم و اراده جدی وارد کار شده که انجام این پروژه‌ها در این بخش هم در همین راستا بوده است.

وی افزود: احداث ساختمان ثبت احوال شهر فارغان از دیگر پروژه‌هایی است که بهره‌برداری شده و اعتبار هزینه شده اجرای این طرح ۶۰۰میلیون ریال می باشد.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: از دیگر طرح‌های انجام شده در این شهر می‌توان به بهره‌برداری از پارک کودک با متراژ ۱۰۰۰ متر و صرف هزینه ۲۵۰ میلیون ریال و افتتاح پیاده رو بلوار بسیج و سید الشهدا با اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال، میدان فاطمیه با اعتبار دومیلیارد ریال، میدان کشاورز با اعتبار یک میلیارد ریال اشاره کرد.

جهانگیری بیان کرد: ایجاد ۱۰ سکو درکمپ گردشگری روستای بخوان با صرف اعتبار ۷۵۰ملیون  ریال و از دیگر طرح‌های شهر فارغان به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت ۵۳ طرح با صرف هزینه ۱۹میلیارد ریالی در شهرستان حاجی آباد به بهره‌برداری رسید که ۴۵۰ نفر اشتغالزایی به‌دنبال داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64939

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.