نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل دائمی نمایشگاههای حاجی آباد(پارک عمران) افتتاح شد. رامین آشوری رئیس اداره صنعت معدن تجارت حاجی آباد در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار کرد:هدف از برپایی نمایشگاه فروش فوق العاده کالا، تنظیم بازار ...

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل دائمی نمایشگاههای حاجی آباد(پارک عمران) افتتاح شد.

رامین آشوری رئیس اداره صنعت معدن تجارت حاجی آباد در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار کرد:هدف از برپایی نمایشگاه فروش فوق العاده کالا، تنظیم بازار و همچنین دسترسی آسان شهروندان حاجی آباد به اقلام مورد نیاز در آستانه بازگشایی مدارس است که از امروز به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.
رامین آشوری افزود : امسال ۱۶۵ غرفه در نمایشگاه فروش پاییزه حاجی آباد برپا شده که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش دارد.
وی ادامه داد : در نمایشگاه امسال به سه موضوع کیفیت ، تنوع و قیمت کالا توجه خاصی شده و کالاهای عرضه شده با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می شود.
آشوری گفت : امسال اختصاص غرفه رایگان برای ارائه کالاهای اساسی از قبیل گوشت، روغن، مرغ و همچنین غرفه حجاب و عفاف در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود : بیش از ۷۰ درصد کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود متناسب با ایام سال از قبیل لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک دانش آموزان و دیگر مایحتاج است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد گفت : غرفه ها مجهز به دستگاه کارت خوان هستند و تمامی غرفه ها دارای شناسنامه و مورد تایید اتحادیه صنفی هستند.
آشوری بیان داشت: تیم ثابت بازرسی در نمایشگاه امسال مستقر هستند و با کوچک ترین تخلفی با فروشندگان برخوردی جدی خواهد شد.
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت حاجی آباد تصریح کرد : نمایشگاه فروش پاییزه حاجی آباد تا ۲۲ شهریور همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ برای بازدید علاقه مندان دائر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64920

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.