مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش پیارم حاجی آباد، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت ۱۰متر ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان حاجی آباد بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ...

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش پیارم حاجی آباد، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت ۱۰متر ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان حاجی آباد بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط بین مسئولین با حضور۱۶نفر از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان حاجی آباد روز یکشنبه مورخه ۹۶/۶/۵ در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید و در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود به ۴ نفر برتر این رقابت تیر اندازی به شرح ذیل از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد اهداء گردید.
نفرات برتر:
_مقام اول: علیرضا میرزاده
_مقام دوم: مجتبی کاشانی
_مقام سوم: بهنام کریمی

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64888

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.