در سومین روز از هفته دولت, با حضور,جناب آقای مهندس اکرم معاونت محترم سیاسی اجتماعی امنیتی استان هرمزگان,فرماندار محترم شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ,گلخانه سبزی و صیفی ۳ هکتاری افتتاح شد. به گزارش پیارم، در این مراسم مهندس عباسپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص مجموع گلخانه های احداث شده در ...

در سومین روز از هفته دولت, با حضور,جناب آقای مهندس اکرم معاونت محترم سیاسی اجتماعی امنیتی استان هرمزگان,فرماندار محترم شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ,گلخانه سبزی و صیفی ۳ هکتاری افتتاح شد.


به گزارش پیارم، در این مراسم مهندس عباسپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص مجموع گلخانه های احداث شده در سطح شهرستان توضیحاتی ارائه دادند.
ایشان گفتند : از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۹۲ ۴۲ هکتار گلخانه در این شهرستان احداث گردیده بود و با برنامه ریزی های انجام شده به خواست خدا تا مهرماه ۱۳۹۷ سطح گلخانه های جدید به ۴۲ هکتار خواهد رسید که رشدی ۱۰۰ درصد خواهد داشت.
پس از آن آقای مهندس اکرمی,ضمن تشکر از مجریان طرح بخاطر کار آفرینی و ایجاد اشتغال و تولید محصول سالم در جریان مسائل و مشکلات گلخانه داران شهرستان نیز قرار گرفتند.و از مسئولین خواستند نسبت به حل این مشکلات ,خصوصا صادات محصول گامهای عملی برداشته تا کشاورزان تنها درگیر امورات تولید باشند و دغدغه دیگری نداشته باشند
سطح گلخانه های شهرستان تا سال ۱۳۹۴: ۵/۴۲ هکتار
سطح گلخانه های شهرستان در سال ۱۳۹۵: ۵/۵۴ هکتار
سطح گلخانه های شهرستان تا پایان شهریور ۱۳۹۶: ۶۳ هکتار
نوع محصولات کشت شده :گوجه فرنگی(۴۵/۵هکتار) –خیار(۱۲هکتار ) –فلفل(۳هکتار) –بادمجان(۱هکتار ) –توت فرنگی(۱هکتار) –گل لیسانتوس (۴۰۰۰شاخه ) –نشاءسبزی وصیفی (۹۲۰۰۰۰۰۰شاخه نشاءتولیدی )

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64863

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.