مردم بخش احمدی از قطعی و خرابی مکرر تلفن ثابت، همراه و اینترنت گلایه مند هستند. به گزارش پیارم ، امروزه فناوری اطلاعات جزو لاینفک زندگی بشری است و در جهان حرف اول را می‌زند به‌طوری‌که مردم نیاز به اینترنت و فناوری را از ملزومات زندگی روزمره خود می‌دانند هر فردی در هرنقطه دورافتاده ای برای تامین ...

مردم بخش احمدی از قطعی و خرابی مکرر تلفن ثابت، همراه و اینترنت گلایه مند هستند.


به گزارش پیارم ، امروزه فناوری اطلاعات جزو لاینفک زندگی بشری است و در جهان حرف اول را می‌زند به‌طوری‌که مردم نیاز به اینترنت و فناوری را از ملزومات زندگی روزمره خود می‌دانند هر فردی در هرنقطه دورافتاده ای برای تامین نیازها و انجام امور خود به  تلفن و اینترنت نیاز دارد و همین هم دلیلی بر آن شده که مردم اینترنت را یکی از مطالبات به‌حق در زندگی خود بدانند.

مردم و مشترکین تلفن در بخش احمدی که در یک منطقه محروم بدون راه ارتباطی مناسب زندگی می کنند از ارائه خدمات مخابرات بخصوص از قطعی تلفن و  اینترنت  گلایه دارند درصورتی‌که بخش احمدی  هفته ای ۷۲ساعت قطعی تلفن دارند.

تلفن ثابت و اینترنت که یکی از ابتدایی ترین وسایل ارتباطی است نباید قطعی و مشکل آن طولانی شده و باعث نگرانی مردم شود.
بخش احمدی حاجی آباد به دلیل کوهستانی بودن و نبود راه ارتباطی مناسب، قعطی مکرر تلفن در این بخش مشکلاتی برای اهالی این منطقه بوجود آورده به طوری که درهفته گذشت بیش از ۷۲ساعت قعطی تلفن داشته اند.

علت اصلی قطعی مکرر تلفن عبور فیبر نوری به صورت هوایی است
بخشداراحمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: علت اصلی قطعی مکرر تلفن در این چند روز اخیر پارگی فیبرنوری است به دلیل اینکه این فیبر نوری بصورت هوایی می باشد با کوچکترین بارندگی یا طوفان تلفن قطع می شود.
سالارپور افزود: دربخش احمدی بیش از ۲۰۰۰مشترک تلفن همراه و۴۰۰نفر مشترک ثابت وجود دارد که قطعی تلفن برای آنها مشکل ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: با قعطی تلفن و اینترنت کارهای ادارات وخرید وفروش درمغازها مختل شود، در بخش احمدی ما هنوز روستاهایی داریم که فاقد مخابرات و تلفن هستند، مثل روستاهای دهستان کوهشاه احمدی که اهالی برای برقراری ارتباط باید  از کوه ها بالا بروندلذا مشکل تلفن و ارتباطات همچنان درمنطقه احمدی وجود دارد و مردم خواستار رفع آن هستند.

یکی از شهروندان بخش احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم، گفت: تلفن منزل ما بیش از یک ماه است یا قطع است و یا تنها بوق آزاد دارد، قادر به شماره گیری نیست و اگر هم شماره گیری کند صدا رد و بدل نمی شود.
دایری پور افزود: تنها وسیله ارتباطی منزل ما تلفن ثابت و همراه است و قطعی طولانی مدت آن مشکل ساز شده است.
شهروند دیگری از بخش کوهشاه احمدی اظهار کرد: مغازه خدمات رایانه ای دارم و نیاز مبرم به استفاده از اینترنت دارم اما بیشتر اوقات اینترنت قطع است و در واقع با وجود پرداخت شارژ ماهیانه هیچ گونه سودی برای ما ندارد.
وی افزود: تلفن ثابت منزل نیز که مدتی است به طور کامل قطع است.
کرمی افزود: بواسطه شغلی که دارم زیاد از اینترنت استفاده می کنم که در این مدت مشکل اینترنت و تلفن ثابت بسیار به کارم لطمه وارد کرده است.

بخش احمدی بالغ بر۱۵۰روستا وآبادی برزگ وکوچک است و اکثر روستاها کوهستانی می باشد به همین دلیل همیشه با مشکل قعطی و نبود تلفن مواجع هستند و باید مخابرات فیبر نوری را زمینی در بخش احمدی راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64821

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.