امام جمعه موقت حاجی آباد، عمل نمایندگان مجلس را نادیده گرفتن خون شهدا دانست و افزود: این همه شهیدی که ما تا کنون دادیم نمایندگان سلفی بگیر خون همه این شهدا را نادیده گرفتند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ...

امام جمعه موقت حاجی آباد، عمل نمایندگان مجلس را نادیده گرفتن خون شهدا دانست و افزود: این همه شهیدی که ما تا کنون دادیم نمایندگان سلفی بگیر خون همه این شهدا را نادیده گرفتند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز روز صنایع زود بازده اظهار کرد: صنایع زود بازده در بحث اقتصاد مقاومتی دارای اهمیت زیادی است، زیرا صنایع زود بازده باعث کارآفرینی می شود.

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: وقتی کارگاههای زود بازده سامان دهی شوند و برای آنها وام هایی با درصد پایین در نظر گرفته شود افراد تشویق به کار آفرینی می شوند.

مختار صادقی بیان داشت:وقتی اشتغال زایی ایجاد شود تعدای از جوانان مشغول به کار می شوند دیگر کسی  به دنبال اعتیاد و سرقت نمی رود و هیچ مردی شرمنده زن و بچه نمی شود.

وی تصریح کرد: مسئولین باید برای احیا صنایع کوچک تمام تلاش خود را به کار گیرند و درزمینه کار گاه های زود بازده برنامه ریزی لازم صورت گیرد و وام های با نظارت برای این صنایع در نظر گرفته بشود و در چهار سال قبل هم وام های خوبی برای احیا کارگاه های کوچک در نظر گرفته شد ولی نظارت کافی روی این وام ها نبود.

امام جمعه موقت حاجی آباد یادآور شد: با ایجاد اشتغال بسیاری از معضلات اجتماعی مثل طلاق و بیکاری از بین می رود.

مختار صادقی در ادامه با اشاره به ۲۳ مرداد که روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است افزود: هر کجا در مقابل زورگویان مقاومتی صورت گرفته رمز پیروزی بوده است هر کجا عقب نشینی صورت گرفته مایع شکست، انچه که مایه پیروزی بر کفار و دشمنان است استقامت است.

وی اظهار داشت: ما هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردیم و در مقابل همه دشمنان ایستادگی کردیم نتیجه آن پیروزی و عزت امروز ایران اسلامی است.

صادقی ادامه داد: مسئولین مذاکره کننده هسته ای کشور ما در بحث مذاکرات مقاومت نکردند و نتیجه آن شد شکست و غنی سازی ۲۰ درصدی ما از بین رفت هر کجا استقامت کردیم بردیم ولی هر کجا که عقب نشینی کردیم شکست خوردیم.

امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به مسئله کزایی سلفی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی گفت:جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی این قدر بالاست ولی چقدر نمایندگان ما حقیر و ضعیف هستند که دست به همچین حماقتی زدند.

صادقی علت این عمل وقاحت آمیز نمایندگان نتیجه عدم شایسته سالاری در بحث انتخاب اصلح است وقتی می خواهند کسی به یک منسبی بگمارند باید ببیند شایستگی این کار را دارد.

وی عمل نمایندگان مجلس را نادیده گرفتن خون شهدا دانست و افزود: این همه شهیدی که ما تا کنون دادیم نمایندگان سلفی بگیر خون همه این شهدا را نادیده گرفتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64658

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.