حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: فراهم شدن انگیزه جوان در ورزش، بستگی به تأمین زیرساخت‌های مهم در رشته‌های ورزشی مختلف دارد. به گزارش پیارم حاجی اباد .حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسؤولان محلی در سالن ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: فراهم شدن انگیزه جوان در ورزش، بستگی به تأمین زیرساخت‌های مهم در رشته‌های ورزشی مختلف دارد.

به گزارش پیارم حاجی اباد .حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسؤولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت همراه، اظهار داشت: شهرستان حاجی آباد بحمدالله طی چند سال اخیر پیشرفت‌های متعددی در رشته‌های مختلفی داشته است که این مهم نیازمند حمایت‌های بیش از پیش مسؤولان در مرکز استان است.

جهانگیری با بیان اینکه باید با تأمین زیرساخت‌های مهم در رشته‌های ورزشی انگیزه و شوق را در جوانان تقویت و توسعه دهیم، افزود: توسعه روزافزون ورزش همگانی در حاجی آباد نیازمند همت و تلاش مسؤولان امر است و بی‌شک تأثیر چشم‌گیر آن در تأمین سلامت فردی و اجتماعی شهروندان مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش ورزش همگانی یادآور شد: توسعه ورزش همگانی زمینه جوانان را در سکوهای قهرمانی آماده‌تر می‌کند.

فرماندار حاجی آباد، خصوصی‌سازی را از مباحث مهم در تحقق توسعه ورزش پایدار برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید نسبت به ورزش رویکرد درآمدزایی و عدم تصدی‌گری دارد و تا کنون خدمات خوبی داشته شده که شایسته قدردانی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64648

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.