عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دلیل تخریب سپاه این است که مثل خاری در چشمان دشمنان اسلام است.   به گزارش پیارم به نقلاز خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در حسینیه حداد بندرلنگه اظهار کرد: فتنه ۸۸ با هدف زمین‌زدن ولایت طراحی شده بود که برخی خواص نفهمیدند اما عموم ...

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دلیل تخریب سپاه این است که مثل خاری در چشمان دشمنان اسلام است.

 خبرگزاری فارس: سپاه مانند خاری در چشم دشمنان اسلام است/ تخریب سپاه نشان‌دهنده ارزش والای این نهاد است

به گزارش پیارم به نقلاز خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در حسینیه حداد بندرلنگه اظهار کرد: فتنه ۸۸ با هدف زمین‌زدن ولایت طراحی شده بود که برخی خواص نفهمیدند اما عموم مردم فهمیدند و در روز ۹ دی، مردم بصیرت خود را نشان دادند و به میدان انقلاب آمده و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را سر دادند.

وی افزود: فتنه ۸۸ ریشه‌دار بود و با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، فتنه‌گران می‌خواستند ولی فقیه نباشد و سرکرده منافقین در این همایش اخیر در فرانسه گفت، ما شعارهای ضد ولایت فقیه را در زبان فتنه‌گران گذاشتیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قصه فتنه ۸۸، قصه نقشه برای سقوط نظام ولایی بود اما برخی هنوز هم نفهمیدند و یا باور ندارند، به نماینده‌ای که می‌گوید شما تا کی فتنه را مطرح می‌کنید.

خاتمی تصریح کرد: پس از گذشت ۳۰ سال اهل بصیرت می‌توانند پرچم‌دار انقلاب باشند، دشمن یک هدف در خارج کشور و یک هدف در داخل کشور دارد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: هدف دشمن در داخل کشور کشیدن فرش از زیر پای ایران و هر جا که فکر ایران و فرهنگ ایران در آنجا نافذ باشد است.

وی گفت: در داخل نیز دشمن نقشه نفوذ دارد، در همین راستا تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت که استراتژی ما در ایران تغییر در درون است و مقام معظم رهبری نیز بارها این مسئله نفوذ را مطرح کرده‌اند.

خاتمی با اشاره به هجمه دشمنان علیه سپاه، افزود: دلایل تخریب سپاه این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل خار در چشمان دشمنان اسلام است، گناه سپاه این است که غیرت دین را با ۶ موشک به قلب دیرالزور و مقر داعش کوبید.

وی ادامه داد: تخریب سپاه نشان‌دهنده ارزش والای این نهاد ولایی و انقلابی است، گناه شورای نگهبان چیست؟ این است که در تنگه نظام ایستاده و نمی‌گذارد دشمن از این تنگه رد شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بصیرت این است که نقشه را بفهمیم و بفهمیم راه همراهی با ولایت کدام است، توجه داشته باشید در عرصه نفوذ چه‌بسا کسانی از عوامل نفوذ خودشان متوجه نباشند و اینان با کسانی که متوجه هستند فرق دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.