مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد از جذب و حمایت ۱۰۰۰ نفر حامی نیکوکار از ۵۱۲ نفر در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد. مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با پیارم  اظهار داشت: خیرین هر ماه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند و ...
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد از جذب و حمایت ۱۰۰۰ نفر حامی نیکوکار از ۵۱۲ نفر در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با پیارم  اظهار داشت: خیرین هر ماه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند و سرانه پرداختی ایتام تحت حمایت هر ماه حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال است و ایتام و محسنین ماهانه این مبلغ  را به‌طور مستقیم از حامیان نیکوکار خود دریافت می‌کنند و این مبلغ به حساب فرزندان معنوی از سوی خیرین واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۵۱۲ فرزند از فرزندان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، تحت پوشش ۱۰۰۰ حامی نیکوکار قرار گرفتند و در طی این مدت بیش از ۸۵۰ میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام کمک شده است.

مرادی با بیان اینکه حامیان این نهاد علاوه بر کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های غیرنقدی از جمله؛ تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، پوشاک و مواد خوراکی و غیره فرزندان معنوی خود را مورد حمایت قرار می‌دهند، تصریح کرد: در راستای طرح اکرام نیز ۶۰ فرش ۱۲ متری و تعدادی کولر از طرف حامی به فرزندان معنوی در این سه ماهه اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد با تأکید بر الگوگیری از سیره اخلاقی حضرت علی(ع) بر اهمیت یتیم‌نوازی در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: این مساعدت‌ها سبب دلگرمی مضاعف مددجویان می‌شود و تا حدود قابل توجهی مشکلات معیشتی و اقتصادی مددجویان را مرتفع می‌سازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64491

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.